همه آمده اند/ صیانت از آرمان های انقلاب، تکلیف دینی است

امروز و همزمان با ۲۲ بهمن، مردم خراسان شمالی با حضور در راهپیمایی حماسه ساز جشن چهل و چهارم انقلاب، ضمن صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب، بر یاوه گویی های دشمنان، مُهر ابطال زدند.

خبرگزاری شبستان_ خراسان شمالی؛

امروز 22 بهمن سال 1401 و بعد از دوسال شرایط شیوع کرونا، مردم مشتاقانه در صحنه حمایت و صیانت از انقلاب اسلامی شرکت کرده اند و حضور اقشار مختلف در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان می دهد هرقدر دشمنان علیه نظام و انقلاب تبلیغات کنند؛ اما مردم در راستای اهداف و آرمان های انقلاب ثابت قدم و استوار ایستاده اند.

 

حضور حماسی و چشمگیر مردم در جشن چهل و چهارم انقلاب در شهرها و روستاهای کشور و خاصه خراسان شمالی، بیانگر پایبندی مردم و تعهد خالصانه ملت ایران به شهدا و امام شهداست و اینکه پای انقلابی که به خاطر آن هزاران شهید تقدیم شده، ایستاده اند و هیچ توطئه و حربه و تبلیغاتی نمی تواند آنان را از مسیر حق دور نگه دارد.

 

حضور دهه هشتادی و نودی ها در این حماسه سازی، از دیگر ویژگی های راهپیمایی 22 بهمن امسال به شمار می رود و هرچند که دشمن در ماه های اخیر بسیار تلاش کرد تا نسل جوان را از انقلاب و مسیر انقلاب به دور نگه دارد، اما نوجوانان و جوانان متعهد و انقلابی با بصیرت خود راه حق از باطل را تشخیص داده و در مسیر الهی ثابت قدم ماندند.

 

رامین هاشمی، نوجوان دهه هشتادی دلیل حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق با آرمان های انقلاب بیان می کند و می گوید: همه دوستان ما امروز در این صحنه حاضر شده اند و امروز وظیفه ماست که برای انقلاب کاری انجام دهیم.

 

زهرا حسینی، دانشجوی رشته ادبیات هم با بیان اینکه ما در هیچ شرایطی از انقلاب اسلامی که با خون شهیدان برای ما به ارمغان آمده، دست برنمی داریم، افزود:  صیانت و حراست از آرمان های انقلاب، تکلیف دینی و شرعی همه ماست.

 

یکی از مادران جوان بجنوردی که با دختران هشت ساله دوقلو خود در این صحنه حاضر شده بود، گفت: امروز در سرمای هوا و با فرزندان خود در مراسم راهپیمایی شرکت کرده ام تا به دشمن بگویم ما پای تعهد خود به انقلاب و امام راحل هستیم و این درس را به فرزندان خود هم آموخته ایم.

 

مسیر راهپیمایی در بجنورد از میدان شهید تا مصلی امام خمینی (ره)، مملو از جمعیتی بود که هر یک با به دست داشتن پلاکارد و پرچم، ضمن تکرار شعارهای انقلابی و حمایت از آرمان های انقلاب، با مشت های گره کرده و شعارهای ضد استکباری، خشم و انزجار خود را از کشورهای مرتجع عربی، کشورهای غربی و اروپایی و صهیونیسم جنایتکار فریاد می زدند.  

 

این مراسم در نقطه پایانی به سخنرانی سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسید و پس از آن با قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن و تکبیر حاضران به معنای تایید بندبند این قطعنامه پایان یافت.

     

 

کد خبر 1252163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha