مردم تا انتهای مسیر با رهبر خود باقی می‌مانند

هاشمی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری گفت: مردم ایران نشان دادند همچنان پای آرمانهای انقلاب هستند و دسیسه و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و تا انتهای مسیر با رهبر خود باقی می‌مانند.

سید محمدرضا هاشمی- استاندار سمنان- درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان؛ با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب،گفت: این حضور بار مسئولیت ما را سنگین‌تر خواهد کرد و باید شبانه روزی و با روحیه جهادی که لازمه دولت سیزدهم است برای خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز باید ین حضور باشکوه و عظمت مردم جمهوری اسلامی را ، امپراطوری رسانه ای غرب ببیند که در مسیر دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی حضور حداکثری پیدا کردند و به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند.

 

وی با تأکید براینکه مردم نشان دادند همچنان پای آرمانهای انقلاب هستند و دسیسه و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و تا انتهای مسیر با رهبر خود باقی می‌مانند ادامه داد: دشمنان انقلاب مانند هر زمان در مقابل عظمت و شکوه حضور مردم مایوس و ناامید خواهند شد و نقشه‌های آنها نقش برآب خواهد شد.

 

به گفته هاشمی حضور مردم احساس مسئولیت را در بین مدیران بیشتر می‌کند و وقتی مردم اینگونه پای نظام ایستاده‌اند، مسئولان نیز در مسیر پیشبرد اهداف نظام باید قدمهای محکم‌تری بردارند.

کد خبر 1252172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha