مساجد نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

حجت‌الاسلام مهدوی، با بیان اينکه مساجد نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند گفت: مساجد از بنیادی‌ترین ظرفیت‌های فرهنگی برای استحکام، تداوم و حفظ نظام مقدس اسلامی به حساب می‌آیند.

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهمترین انقلاب‌های دوران معاصر است که با اندیشه الهی و انسانی و با رهبری امام خمینی (ره) و ایمان، بصیرت و توکل به خداوند سبحان از سوی ملت مسلمان کشورمان به پیروزی رسید.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی این حقیقت را اثبات می‌کند که تحقق وعده‌های الهی از بدیهیات به شمار می‌رود و خداوند متعال، حامی و یاور مدافعان دین است و ظلم ظالم پایدار نیست.

 

وی اذعان کرد: اطاعت همه‌جانبه از رهبر دینی، از جمله ویژگی‌ها و مشخصه‌های جدایی‌ناپذیر ملت انقلابی و مسلمان ایران اسلامی به شمار می‌رود که مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حفظ ارزش‌های این انقلاب جان خود را فدا و نقشه‌های جبهه استکبار را نقش بر آب کردند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی، با بیان اينکه مساجد نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در حفظ، تقویت و بقای آن نیز اثرگذار هستند تصریح کرد: مساجد از بنیادی‌ترین ظرفیت‌های فرهنگی برای استحکام، تداوم و حفظ نظام مقدس اسلامی به حساب می‌آیند.

 

وی عنوان کرد: ضرورت دارد امروز مساجد بیشتر از گذشته به موضوعات مهمی همچون جهاد تبیین بپردازند و در این زمینه فعالیت‌های بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1252187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha