جشن ویژه بیست و دو بهمن ماه در غرفه اداره کل اوقاف تهران برگزار شد

مراسم جشن ویژه بیست و دو بهمن ماه امروز در غرفه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران در ضلع جنوب غربی میدان انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم جشن ویژه  بیست و دو بهمن ماه امروز با حضور جمعی از مسئولان در غرفه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران واقع در ضلع جنوب غربی میدان انقلاب جنب سینما مرکزی، برگزار شد.


بنابراین گزارش در حاشیه این مراسم سید حسن میرکریمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب گفت: هر ساله جشن دهه فجر انقلاب اسلامی پیروزی مردم ایران بر علیه استبداد و استکبار است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی جریان انقلابی طی ۴۴ سال ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبران عالم نشان دادند که حق بر باطل پیروز است.
 

میرکریمی در خصوص همراهی اوقاف در کنار مردم در برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما نیز در اداره کل اوقاف استان تهران تلاش کردیم سهم ناچیزی در برپایی مراسم جشن و شادی این پیروزی داشته باشیم که به همین مناسبت بخشی از دستاوردهای اوقاف و امور خیریه به مردم عزیزمان ارائه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران درباره فعالیت این اداره کل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: بخشی از اقدامات اوقاف در برپایی مراسم جشن پیروزی انقلاب شاد کردن کودکان و پذیرایی از راهپیمایان بوده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که طی سنوات آتی خدمات بیشتری در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ارائه کنیم.

کد خبر 1252188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha