ایران استوار/ یوم الله ۲۲ بهمن نمایش ۴۴ سال حضورمقتدرانه در مسیر انقلاب است

حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر مردمی بودن و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد؛ مردم سرافزار ایران اسلامی امروز بار دیگر در جشن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی به میدان آمدند و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید عهد کردند.

 

 

مردم ایران اسلامی به رغم توطئه های اخیر دشمنان و تلاش ناکام دشمنان برای ایجاد چند دستگی بین ملت ایران، در جشن انقلاب حاضر شدند و درس آزادگی را به مردم جهان آموختند.

 

مردم سرافراز و ولایت مدار استان لرستان با حضور پرشور و باشکوه خود بار دیگر آزادگی و دلیر مردمی را مشق کردند.

 

 

حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نمایش ولایت مداری مردم سرافراز ایران اسلامی و ایستادگی پای ارزش های  نظام  است که نفشه های دشمنان را خنثی می کند.

 

 مسیرهای تعیین شده راهپیمایی مملو از مردمی است که مشتاقانه وفاداری خود را به مقام عظمای ولایت نشان دادند.

 

 

که با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی، تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدا، شعار مرگ برآمیریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند  با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید عهد کردند.

 

شور  شعف آحاد مردم حاضر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از پیر تا جوان در مسیرهای راهپیمایی نمایش حدت و همبستگی ملت ایران و وفاداری به نظام مقدس اسلامی است.

 

 

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اعلام انزجار از اقدامات توطئه گرایانه آمریکا ، دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند هر سال گسترده‌تر و قدرتمندانه‌تر در این حماسه مردمی حضوری پررنگ دارند.

 

حضور حماسی  چشمگیر مردم در چهل و چهارمین جشن انقلاب در شهر ها و روستا بیانگر مردمی بودن انقلاب اسلامی و تعهد مردم ایران اسلامی به انقلاب، شهدا و امام شهداست.

 

 

این حضور حماسی نشان دهنده بصیرت و دشمن سناسی ملت ایران است  اینکه ملت ایران پای عهد با انقلاب ایستاده اند و هیچ حربه و توطئه دشمنان نمی تواند ملت با بصیرت ایران اسلامی را از مسیر انقلاب دور کند.

 

کد خبر 1252189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha