کشف حجاب بازی در زمین دشمن است

حجت‌الاسلام رسایی کشف حجاب را بازی در زمین دشمن دانست و گفت: مسئولان باید با کسانی که به دنبال ترویج برهنگی‌ و بی حیایی هستند مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام حمید رسایی- نماینده اسبق مردم تهران در مجلس- امروز (شنبه، ۲۲ بهمن) در سخنرانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مردم رودسر ضمن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: مردم بعد از چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب با وجود همه سختی‌ها و مشکلات و خیانت و کوتاهی برخی از مسئولین همچنان دست از دفاع از انقلاب و رهبری برنداشته‌اند و تلاش دشمن را با حضور قدرتمند خود ناکام گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه مردم در بزنگاه‌ها کشور و نظام خود را یاری کرده‌اند عنوان کرد: انقلاب ما چهل و چهار ساله شد در حالیکه یکی از مقامات آمریکایی در همایشی که منافقین سال ۹۶ برپا کرده بودند، گفت جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت و ما تابستان داغی را برای مردم ایران و نظام سیاسی آن پیش‌بینی کرده‌ایم.

 

رسایی تصریح کرد: در مناسبات دنیای امروز کسانی که شعار می‌دهند این کشور، کشوری است که مشکلاتی زیادی دارد و در حال فروپاشی است و مردم آن را نمی‌خواهند، همین ها چهل و چهار سال است که می خواهند این انقلاب را سرنگون کنند اما راه به جایی نبرده و نمی‌برند زیرا انقلاب اسلامی در طول این ۴۴ سال مسیر و افق روشنی داشته و دشمن نگران تأثیرگذاری آن است.

 

وی با بیان اینکه طبق تعبیر زیبای مقام معظم رهبری مشکل دشمن در حقیقت اراده ملت ایران اسلامی است اذعان کرد: پیامبر اکرم( ص) سه سال تمام در شعب ابی طالب بودند اما اصحاب ایشان او را رها نکردند بنابراین تا وقتی فرهنگ مقاومت و عاشورا در این کشور است انقلاب اسلامی از بین نخواهد رفت.

 

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس اینکه دشمن ارزشهای ملی، مذهبی و انسانی مردم را برای سست کردن اراده آنان هدف قرار داده است، متذکر شد و اذعان داشت: این جنگ، جنگ اراده‌هاست و وقتی اراده سست شود آنوقت است که تجهیزات و عملیات نظامی دشمن جواب میدهد و دیگر لازم به حمله نظامی نیست. 

 

رسایی حجاب را از شعائر مسلمانان و شیعیان، یک علم و پرچم خواند و ادامه داد: وقتی دشمن بتواند از این سد عبور کند، عفت و حیا و غیرت را هدف قرار می‌دهد و در این چند ماه گذشته شاهد بودید که چگونه یک صف بندی بی سابقه در برابر مردم ایران و اعتقادات آنان با ابزارهای سیاسی و بین‌المللی و رسانه‌ای شکل گرفت. 

 

وی افزود: سوال اینجاست اگر این دشمنان معتقدند مردم ایران در ذهن خود از نظام جمهوری اسلامی ایران عبور کردند، پس چرا این نظام را سرنگون نمی‌کنند، بنابراین به دلیل آنکه ایده آنان شکست خورد جنگ روایت‌ها را راه انداختند تا باور مردم را هدف قرار دهند.

 

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سه ماه قبل از فتنه اخیر یکی از سران فتنه بیانیه‌ای صادر کرد افزود: دشمنان در این سه ماه انواع شایعات را علیه رهبری به راه انداختند و برای تحقق اهداف خود در عرصه اعتصابات مردم را تهدید کردند اما این مردم بودند که همواره پای نظام ایستادند و بارها برای حمایت از آن به میدان آمدند. 

 

رسایی تصریح کرد: ملت ایران ملتی نیست که حافظان امنیت را مورد حمله قرار دهد و آنها را به شهادت برسانند و اگر انتقاد و اعتراضی دارد در کنار این اعتراض و انتقاد، خدمات و کارکردها را هم میبیند.

 

وی ضعیف جلوه دادن کشور و نظام و القای فرهنگ نمی‌توانیم را تلاش دشمن در تمام این توطئه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید دلیل اقتدار نظام جمهوری اسلامی همین بقای آن در چهار دهه است در حالیکه میلیونها صفحه مجازی و ۳۰۰ شبکه فارسی زبان علیه خانواده، اعتقادات ‌و مبانی فکری ملت ایران اسلامی به راه افتاده است.

 

 

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس افزود: تمام تلاش دشمن تضعیف اراده این ملت است و برای این کار سعی دارند بنیاد خانواده در داخل کشور سست و عفت و حیا بی ارزش شود به همین خاطر حجاب را هدف قرار داده‌اند و امروز مطالبه اقشار مختلف مردم و شهدا این است که جلوی ترویج‌ بی حجابی در کشور گرفته شود. 

 

رسایی ایجاد درگیری‌های داخلی را نقشه دشمن در فتنه اخیر ذکر و عنوان کرد: دیگر دوران صبر و تحمل تمام شده و امروز ما با کسانی مواجهیم که برنامه‌ریزی شده کشف حجاب میکنند و می‌خواهند عریانی را ترویج کنند و این مورد قبول ملت نیست.

 

وی حجاب را واجب الهی دانست و یادآور شد: مطالبات ما از مسئولان این است که ضمن کارکردن و رفع مشکلات مردم، توجه به اقتصاد و معیشت و جلوگیری از هرگونه از فساد ، با کسانی که به دنبال ترویج برهنگی‌ و بی حیایی هستند مقابله کنند.

 

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شاخص عملکرد مسئولان را نوع عملکرد آنان در حوزه دفاع از حجاب دانست و ابراز داشت: دولتمردان باید از ادارات و نهادهای خود شروع کنند و نباید کسانی که ارزش‌های دینی و ملی ما را زیر پا میگذارند را به حال خود رها کنند.

 

رسایی با بیان اینکه کشف حجاب بازی در زمین دشمن است عنوان کرد: تا قبل از اینکه مجلس به طور قانونی به این امر ورود کند نهادها باید از طریق اعطای خدمات اجتماعی به کسی که کشف حجاب کرده نشان بدهند که ما راضی نیستیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باغیرت و باوفا شهرستان رودسر نشان دادند که همواره پاسدار اسلام و انقلاب هستند و در این راه مجاهدت بسیاری کرده و شهید تقدیم نموده‌اند بنابراین حضور در جمع مردم این شهر برای من حقیقتا توفیق بزرگی بود. 

 

کد خبر 1252197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha