کرمانشاهیان باحضور در راهپیمایی۲۲ بهمن اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند

مردم کرمانشاه بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را به یاد فداکاری سردار دل‌ها نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز شنبه ( 22 بهمن ) مردم ولایتمدار، شهید پرور و انقلابی کرمانشاه همزمان با سراسر کشور با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه خلق کردند.

 

بر اساس این گزارش، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران امت شهیدپرور استان کرمانشاه با حضور در راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار خود افزودند.

همچنین؛ مردم انقلابی کرمانشاه همگام و همزمان با سراسر ملت ایران امروز به خیابان‌ها آمده بودند و با وحدت و یکپارچگی خود در جشن عید انقلاب شرکت کرده و با مشت‌هایی گره‌زده شعارهای ضد استکباری «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»،«مرگ بر فتنه‌گر» ،«۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله است»را سر دادند.

 

در این روز بزرگ شرکت همه اقشار مختلف جامعه اعم از کودک و بزرگ، پیر و جوان نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به انقلاب اسلامی ایران است که با حضور خود به دنیا ثابت می‌کنند که پیرو خط امام و ولایت‌فقیه هستند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهند بود.

 

گفتنی است، در این راهپیمایی محکومیت گسترده اقدامات ضد ایرانی و اغتشاشات و اعلام حمایت از نهادهای انقلابی از مهم‌ترین خواسته حاضرین در راهپیمایی امروز مردم کرمانشاه بود.

 

لازم بذکر است،در پایان مراسم قعطنامه راهپیمایی بیست و دو بهمن قرائت شد.

 

کد خبر 1252214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha