ملت ایران عامل اصلی تولید قدرت در کشور است

جلیلی با اشاره به اینکه در نقطه ای هستیم که دشمن بارها ملت ایران را آزمایش کرده است، اظهارکرد: امروز در یکی از نقاط حساس و پیچ تاریخی و در موقعیتی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سعید جلیلی روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر همدان افزود: ملت ایران عامل اصلی تولید قدرت در کشور است و این مردم همیشه در صحنه عامل اقتدار و استقامت و شکوه روزافزون جمهوری اسلامی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ۴۴ سال است ملت ما دعوت خدا و پیامبر را اجابت گفتند و در مقابل تمام سختی‌ها ایستادند گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان سعی کردند به انحای مختلف به نظام ضربه بزنند اما موفق نشدند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس جنگ ما با یک کشور نبود بلکه همه دنیا پشت عروسکی به نام صدام به جنگ ما آمده بودند، تصریح کرد: هرگاه یک حرکت حق‌خواهانه در طول تاریخ شکل گرفت شیاطین دنبال این بودند جلوی آن را بگیرند که جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نبود.

وی بیان داشت: فشار اقتصادی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی یک تحریم ساده نبود، بلکه خودشان اعلام کردند یک فشار حداکثری اعمال آوردند.

جلیلی خاطرنشان کرد: دشمنان فشار اقتصادی را راهبرد فشار حداکثری علیه ایران عنوان کردند و همه آن را به کار گرفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواستند فروش نفت در ایران به صفر برسد بنابراین فشار سیاسی و قطعنامه‌های مختلف علیه مشور به کار بردند گفت: فشار رسانه‌ای ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای علیه ملت ایران از دیگر راهبردهای دشمن بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همه گزینه های خود را به کار بستند، اما نتیجه ای نگرفتند، تاکید کرد: ۳۵ موسسه غربی در این چهار ماه اغتشاشات اخیر صدها مقاله و ۲۳۸ محور پیشنهاد کردند تا بلکه با این ابزار ها بتوان جلوی ملت ایران را گرفت.

وی در ادامه با نثار درود به ملت ایران که مردم‌سالاری دینی ایجاد کردند افزود: یکی از مقامات اروپایی از من پرسید فرق مردمسالاری دینی مد نظر شما با دموکراسی چیست که در پاسخ گفتم، تفاوت آن در این است که مردم ما فقط در انتخابات شرکت نمی‌کنند، وقتی با رأی ۹۸.۲ درصدی به جمهوری اسلامی رای می‌دهند، در ادامه برای حفظ آن نیز فرزندان خود را با اقتخار تقدیم می‌کنند و این قدرت ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه در نقطه ای هستیم که دشمن بارها ملت ایران را آزمایش کرده است، بیان کرد: امروز در یکی از نقاط حساس و پیچ تاریخی و در موقعیتی هستیم که ملت ایران می تواند با شتاب رو به جلو حرکت کند و مقاومت و پیشرفت خود در ابعاد مختلف را شتاب دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دشمنان نگرانند که دیگر گزینه ای ندارند و ناکارآمدی همه گزینه ها را دیدند و فهمیدند ملت ایران با آن ها متفاوت است.

جلیلی با بیان اینکه امام(ره) در جنگ جهانی دوم خطاب به ملت‌های مسلمان فرمودند که از این فرصت برای اسلام استفاده کنید تا یک عده عیاش سرنوشت ملت مسلمان را در دست نگیرند افزود: اگر آن موقع از این بزنگاه به درستی استفاده می‌شد وضعیت کشورهای مسلمان این نبود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر رهبر انقلاب، همدان را دار الجهاد نامید امروز در کوچه و خیابان شهر می‌بینید شهدایی که برخاسته اند چه عزتی را برای اسلام به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به الگو بودن ایران برای دیگر کشورها گفت: دشمنان اعتراف می‌کنند و می‌گویند به خاطر قدرت ایران هرانچه به کار گرفتیم نتوانستیم به موفقیت برسیم و بدانید امروز این قدرت روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی است که نمی‌گذارد زن به ابتذال کشیده شود افزود: یک خانم دیپلمات نروژی به ما گفت که من مطالعاتی در مورد ارزش زن در دین شما داشتم و می‌دانم که چه ارزشی برای زن در جمهوری اسلامی قائل هستید.

 

 

کد خبر 1252217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha