حرکت امام خمینی (ره) استمرار حرکت انبیاء الهی بود

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه حرکت امام راحل استمرار حرکت انبیاء الهی بود، گفت: پیامبران با هدف دعوت مردم به زندگی الهی و مبارزه با طاغوت مبعوث شدند و امام نیز این هدف را تحقق بخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «علی شیرازی» امروز(جمعه ۲۲ بهمن) در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، ۲۲ بهمن را عید استقلال و آزادی ملت ایران خواند و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در چنین روزی جلوی طاغوت ایستادند و پیروزی را نوید دادند.

 

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع با اشاره به سیطره دشمنان و آمریکایی ها بر همه منابع ایران، افزود: ایران به تفرجگاهی برای مستشاران آمریکایی تبدیل شده بود که فقط در فکر چپاول بودند.

 

وی با بیان اینکه پایه های استکبار و طاغوت در بهمن ۵۷ فروریخت، اظهار کرد: ملت بیدار و شجاع ایران به رهبری امام خمینی (ره) یک انقلاب جهانی را رقم زدند که امروز به همه کشورها صادر شده است.

 

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه حرکت امام راحل استمرار حرکت انبیاء الهی بود، تصریح کرد: پیامبران با هدف دعوت مردم به زندگی الهی و مبارزه با طاغوت مبعوث شدند و امام نیز این هدف را تحقق بخشید.

 

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه امروز پرچم انقلاب اسلامی ایران گستره جهانی یافته است، خاطرنشان کرد: امروز مردم سراسر جهان به اسلام گرایش پیدا کرده اند و تعداد آنان رو به افزایش بوده که از برکات انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 1252223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha