حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مثال زدنی بود

فرماندار شهرستان شیروان از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور گسترده مردم مثال زدنی و بی مانند بود.

دولت اسماعیل زاده-فرماندار شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: بار دیگر صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب های مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار شهرستان دارالمصلین شیروان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، آن را به تجلی گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب و معاندین نظام تبدیل کرد.

وی بیان کرد: حضور بی مانند و باشکوه مردم شریف شهرستان شیروان دوشادوش با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن 1401 با توجه به شرایط کشور و منطقه ثابت کرد این نظام مردمی، استوار تر از آن است که با هیاهوی پوچ مجازی بد‌خواهان ایران اسلامی به خطر افتاده و نشان داد شرارت های اخیر در عرصه ی حقیقت و در برابر اراده و حضور ملت وزنی نداشته و محکوم به فناست .

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: اینجانب متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گویم و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه شهرستان شیروان کمال تشکر و قدردانی را می نمایم که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.

وی اضافه کرد: درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران خصوصا 638 شهید سرافراز شیروان و " سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدّس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید.

کد خبر 1252261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha