رئیس مجلس بر وحدت برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کرد

قالیباف بر وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که با تکیه بر توان و ظرفیت مردم می توان موانع سخت را از سر راه برداشت و به پیروزی رسید.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، محمدباقر قالیباف در جمع نمایندگان اذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران و فعالان اقتصادی استان در تبریز با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی آموزه مهمی برای ما دارد، اظهار کرد: هرگاه بر توان و ظرفیت داخلی اعتماد کردیم توانستیم با عقلانیت انقلابی از سختی‌ها عبور کنیم و این همان رمز مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مبانی انقلاب اسلامی مردم بوده و هر تصمیمی که برای حل مشکلات مردم گرفته شود باید شجاعانه و منطبق بر عقلانیت انجام گیرد.

وی بر وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که با تکیه بر توان و ظرفیت مردم می توان موانع سخت را از سر راه برداشت و به پیروزی رسید و این درسی است که ما از امام خمینی (ره) گرفتیم، بزرگ مردی که جز برای خدا حرفی نزد و جز برای خدا گامی بر نداشت.

قالیباف گفت: در این شب ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید می‌کنم همه ظرفیت ها و امکانات در کشور وجود دارد و ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و علمی، در طول اجرای برنامه هفتم توسعه کشور را به شرایط ثبات اقتصادی برسانیم.

همچنین مهدی اسماعیلی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی هم به برخی مشکلات موجود در نقاط مختلف استان اشاره و بر تامین اعتبارات مورد نیاز برای حل این مشکلات تاکید کرد .
در ادامه این نشست برخی از مدیران سازمانها و فعالان اقتصادی و صنعتی استان و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نکته نظرات خود را مطرح کردند.

ضرورت سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان، افزایش جدی در بودجه استان آذربایجان شرقی در لایحه بودجه ۱۴۰۲، اصلاح قانون معادن، تسریع در اتمام طرح راه آهن میانه - تبریز، استمهال وام های کشاورزی و توجه جدی به رفع موانع موجود بر سر راه صنعت و تولید از مواردی بود که در این نشست بیان شد.

کد خبر 1252262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha