۲۲ بهمن مانور قدرت ملت ایران در مقابل بدخواهان

حسینی با بیان اینکه ملت ایران ۲۲ بهمن امسال را به مانور قدرت در مقابل غربی‌‌ها و بدخواهان تبدیل کردند، گفت: دولت سیزدهم عزم خود را برای خدمت‌رسانی به مردم جزم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمد حسینی- معاون پارلمانی رئیس جمهور- عصر امروز شنبه (۲۲ بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند که با همراهی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران استانی برگزارشد، اظهار کرد: در این مدت دولت نشان داده ایت که عزمش برای خدمت به مردم جزم است و مجلس هم همراهی بسیار خوبی با دولت سیزدهم دارد.

 

همگرایی قوای سه‌گانه برای خدمت‌رسانی به مردم

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به همگرایی قوای سه‌گانه برای انجام کارها و خدمت‌رسانی به مردم، افزود: در استان خراسان جنوبی هم فضای بسیار خوبی فراهم است و چنین وضعیتی موجب می‌شود که مردم هم دلگرم‌تر باشند که مسئولان بفکرشان هستند.

 

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، تأکید کرد: حضور حماسی ملت ایران نشان می‌دهد که مردم به اصل نظام اسلامی اعتقاد و باور دارند و حمایت‌ می‌کنند و نمی‌گذارند به این نظام خدشه‌ای وارد شود.

 

حسینی ادامه داد: البته در همان ایام اغتشاشات هم ما تجمعاتی مردمی به مناسبت‌های مختلفی از جمله محکومیت حمله تروریستی به شاهچراغ و اهانت به قرآن داشتیم و ۱۳ آبان امسال نیز باشکوه‌تر از هر سال با حضور اقشار مختلف مردم که احساس مسئولیت کردند، برگزار شد.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: ۲۲ بهمن امسال هم علاوه بر اینکه مردم احساس می‌کردند که باید تبدیل به یک رزمایش و مانور قدرت در مقابل غربی‌ها و بدخواهان نظام شود، در ماه رجب و در بین دو عید بزرگ میلاد امام علی(ع) و بعثت پیامبر اسلام بود که خود این اعیاد فضای معنویت خاصی به مراسم راهپیمایی امسال بخشیده بود.

 

حضور باشکوه مردم در ٢٢ بهمن مسئولیت مدیران را دوچندان می‌کند

وی با تأکید بر اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت دولتمردان و مدیران برای حل مشکلات را دوچندان می‌کند، افزود: تحریم‌های دشمنان برای افزایش فشار بر مردم بوده تا نسبت به نظام بدبین شوند و فاصله‌ای بین ملت و حاکمیت ایجاد شود که خوشبختانه بصیرت و هوشیاری مردم مانع از تحقق این هدف شوم دشمنان شده و سختی‌ها را تحمل کردند و ان شا‌الله دولت هم موفق شود که بتواند شرایط را بهتر کند.

 

حسینی با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم ارتباط گسترده‌ای با مردم دارد، خاطر نشان کرد: حضور دولت در استان‌ها و حتی در مناطق روستایی نه برای دلجویی و تفقد بلکه برای شناسایی مشکلات هر منطقه و رفع آن است.

 

۳ هزار واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت: در دولت سیزدهم بالغ بر ۳ هزار کارگاه، کارخانه و مرکز تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده است که این موارد امید در مردم ایجاد می‌کند.

 

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم به دنبال رفع فقر، محرومیت و کم کردن فاصله طبقانی که در دولت قبل ایجاد شده بود، است، گفت درباره عدالت محوری در پرداخت حقوق‌ها نیز برنامه‌هایی تدوین شده است تا فاصله نامعقولی در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران وجود نداشته باشد.

 

حسینی با اشاره به تحول دولت در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌المللی، تصریح کرد: رئیس جمهور طی هفته جاری به چین سفر خواهد کرد و قبل از آن نیز به تاجیکستان، ازبکستان، قطر، عمان و بسیاری از کشورهای همسایه سفر کرده‌اند و اینها به رونق اقتصادی کمک می‌کند.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت ولایی است، افزود: ولایتمداری و تبعیت از رهبری در بین اعضای دولت سیزدهم یک اعتقاد است و برای اجرای رهنمودهای رهبری برنامه دارند و یکی دیگر از موفقیت‌های دولت سیزدهم این است که جلوی فرار مالیاتی را گرفت.

 

 

کد خبر 1252264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha