مسیر محافظت از این انقلاب بیداری و بصیرت لازم است

حجت الاسلام محمودي گفت:مردم ایران اسلامی با بصیرت وحضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه تمامی هزینه های هنگفت دشمن و رسانه های معاند را خنثی و مشتي محکم تر از گذشته به دهان استکبار جهاني زدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛حجت الاسلام سید محسن محمودی-  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران- در شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در راستای برنامه های ده شب ده مسجد در حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان ضمن تقدیر از حضور حماسی و پر شور ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه،گفت: حربه دشمنان با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی با پخش شایعات و شبهه افکنی علیه نظام و دستاوردهای آن صورت گرفت که مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به افزایش وشور بیشتر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نسبت به گذشته اظهارداشت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که ملت ایران به رغم وجود برخی مشکلات به صورت عمیق به نظام و انقلاب خود عشق می ورزند و از آن تا پای جان دفاع می‌کنند.

 

باید اتفاقات و حوادث دوران طاغوت برای نسل امروزتبیین شود

وی ۲۲ بهمن  ماه را روز پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی حق بر باطل دانست وافزود: آنچه در ۲۲ بهمن ماه توسط امام (ره)با حضور مردم ایران اسلامی رقم خورد حرکتی پیامبر گونه بود و موضع و کلام امام همان کلام و پیام انبیا الهی بوده است.

 

حجت الاسلام محمودي دعوت به توحید و خداپرستی و مبارزه با طاغوت  را وجه مشترک پیام انبیاء الهی عنوان کردوافزود:  امام راحل نیز فریاد بر علیه دنیای استکبار جهانی داشت که ادامه راه انبیا الهی بوده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه بسیاری از جوانان و نوجوانان دوران پهلوی و طاعوت را ندیده اند ،تصریح کرد: افرادی که آن دوران تجربه کرده اند باید اتفاقات و حوادث آن دوران را برای این نسل تبیین کنند تا در فضای مجازی روی ذهن نوجوانان و جوانان ما کار نکنند و اطلاعات ناصحیح به این نسل آینده کشور داده نشود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ماه های قبل بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند اظهارداشت: حضور پرشور و گسترده مردم با بصیرت نشان داد که علی رغم مشکلات و تنگناها همواره بر سر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدا هستند و تا پای جان برای اهتزار پرچم کشور و تحقق آرمانهای انقلاب خواهند ایستاد.

ملت ایران اسلامی نشان دادندهمیشه پایبند به انقلاب خود و آرمانهای آن  هستند

حجت الاسلام محمودي با تأکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی در اغتشاشات اخیر هر گونه جسارت را برای نابودی انقلاب رقم زدند ادامه داد: ملت ایران اسلامی به کوری چشم فتنه گران و نفوذی ها و مخالفین انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود به خوبی نشان دادندهمیشه پایبند به انقلاب خود و آرمانهای آن  هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صاحب اصلی  این انقلاب را مردم  عنوان کردوگفت: همین مردم از انقلاب خود محافظت می کنند.

 

وی با بیان اینکه بدون شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت همه متولیان را سنگین‌تر می‌کند،اضافه کرد: مردم هیچ وقت کم نگذاشتند و تمامی توان خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند و مسئولان باید در اندیشه گره‌گشایی مشکلات باشند.

 

حجت الاسلام محمودي تصریح کرد:امروز دنیای استکبار جهانی هزینه های بسیاری در حوزه فضای مجازی و جنگ نرم می کند و براین باور رسیده است که در جنگ نظامی با ایران موفق نخواهد شد و از جنگ نرم بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است‌.

 

ملت ایران اسلامی باید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیشرفت های موشکی و نظامی ایران اسلامی توسط دانشمندان ایرانی را موجب رعب و وحشت استکبار جهانی  دانست بیان کرد: دشمن جرات حمله نظامی به ایران اسلامی را نخواهد داشت و می داند اگر در حوزه نظامی دست از پا خطا کند جواب دندان شکنی را خواهد دید، به همین علت در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی ورود پیدا کرده است و با شایعه پراکنی و ناامید کردن مردم از آینده انقلاب سعی در نابودی نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی تصریح کرد:  باید جوانان این عصر و زمان دشمن را به خوبی بشناسند و قطعاً هیچ شبکه ای در دنیا ایجاد و راه اندازی نمی شود مگر برای جنگ و لذا باید جوانان با تکیه بر پروردگار متعال و انجام واجبات دینی در برابر این جنگ نابرابر مقاومت کنیم.

 

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی باید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشند ،اظهار کرد: برای زمینه سازی ظهور باید مهمترین کانون صیانت از جوانان که خانواده است مورد توجه قرار گیرد و باید سربازان امام زمان(عج) از خانواده ها تربیت شوند و اولین دانشگاه و کلاس تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان محیط خانواده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه البته جامعه سالم نیز باید برای نسل جوان و نوجوان ما فراهم شود اضافه کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر  برای سالم سازی محیط بسیار اهمیت دارد که همه مردم در این زمینه مسئول هستند.

 

وی با تإکید براینکه مسئولان در هر جایگاهی در نظام اسلامی هستند باید به مسئولیت خود به خوبی عمل کند،ادامه داد:مسئولان  نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت نباشد و متاسفانه مردم از عملکرد از برخی از مسئولان در حوزه فرهنگ راضی نیستند.

 

حجت الاسلام محمودی افزود:دشمن بدنبال ترویج زمینه گناه در بین خانواده ها بویژه جوانان است اما خانواده های ایران اسلامی باید اطلاعات خود را در زمینه فضای مجازی بیشتر کنند تا بتوان در این جنگ نرم نیز بر دشمن غلبه کرد.

کد خبر 1252271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha