۵۰۰ نفر از اهالی شهر خانلق ویزیت رایگان شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۵۰۰ نفر از اهالی شهر خانلق از توابع شهرستان شیروان، ویزیت رایگان شدند.

محمدرضا حیدری -سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اجرای موفقیت آمیز طرح ویزیت رایگان پزشکان و متخصصین و انجام خدمات سلامت به مناسبت دهه مبارک فجر با استقبال گسترده مردم منطقه در مرکز بهداشتی خدمات جامع سلامت شهر خانلق انجام شد.

 

وی عنوان کرد: این طرح با حضور و مشارکت پزشکان عمومی، متخصصین قلب و عروق، داخلی ، ارولوژی، بینایی سنجی و همچنین ارائه خدمات سلامت شامل مامایی، مشاوران تغذیه و روان و خدمات پرستاری به مراجعین به صورت جهادی و رایگان در مرکز بهداشتی خدمات سلامت خانلق انجام شد.

 

حیدری خاطرنشان کرد: این طرح به مناسبت های مختلف با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و غیره با حضور دستگاه های مرتبط با ویزیت رایگان روستاییان و مناطق محروم انجام می شود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به رفع معضلات محرومان و در راستای رفع محرومیت زدایی از مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با بهره گیری از ظرفیت پزشکان داوطلب جهت کاهش مشکلات درمانی افراد نیازمند اقدام کرده است.

 

حیدری اضافه کرد: فرماندار، شهردار و شورای شهر خانلق و جمعی از مسئولان با حضور در این مرکز و عرض خداقوت به پرسنل از اقدام شبکه بهداشت و درمان در اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرده و بر ادامه اجرای این حرکت جهادی در سایر نقاط شهرستان و روستاهای تابعه تأکید کردند.

کد خبر 1252291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha