دشمنان عمود خیمه انقلاب را هدف گرفته اند

سردار زهرایی گفت: اغتشاشات اخیر به ما آموخت که دشمنان عمود خیمه انقلاب را به درستی هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور امروز یک شنبه ( ۲۳ بهمن) در مراسم افتتاح اولین ایستگاه زمینی هوشمند بارورسازی ابرها در استان اظهار داشت: اغتشاشات اخیر به ما آموخت همانطوری که دشمنان ما در جبهه باطل دست به دست هم دادند و از همه داشته های خودشان استفاده کردند ما هم در جبهه حق همین کار را باید انجام دهیم این یک انتخاب نیست یک ضرورت است. 

 

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات به ما آموخت که دشمنان عمود این خیمه را هدف قرار دادند، افزود: در شعارها، کف میدان و فضای مجازی، ولایت و خادمین ملت هدف قرار گرفت.

 

زهرایی افزود: در نقطه مقابل با دشمن، ما باید دفاع قاطعانه، شفاف و بدون رودربایستی از ولایت و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم. یکی از ابعاد خدمت که آینده را دربر می گیرد و نگاهش به آینده نگری، عرصه دانش بنیانی و فناوری است. 

 

وی ادامه داد: آینده از آن کسانی است که از کارگران علمی بهره و سود ببرند؛ مثل خلبان و جراحی که علم دارند و کار انجام می دهند در حوزه علمی و دانش بنیان فناوری کارگر علمی کسی است که جسارتی دارد از علمش استفاده کند. 

 

مسئول بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: ما در کشور نیاز داریم به کارگران علمی که علم شان را در مراکز دانشگاهی فرا گرفتند و قدرت کارآفرینی و ریسک پذیری را با وجود سنگ اندازی ها و مشکلات دارند و علم، دانش و فناوری که کسب کرده اند را به عملیاتی برسانند. 

 

سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان هم در این مراسم اظهار داشت: خودباوری که امروز در جوانان به وجود آمده است ما باید به عنوان خادم این ملت این خودباوری را تقویت کنیم قطعاً با توجه بیشتر به خودباوری و ایستادن روی پای خودشان باب های خوب و ارزنده ای به روی ملت ما در سطح دنیا باز می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نمونه کوچکی را که در خطه کویری و دور افتاده از مرکز امروز شاهد هستید شاید پروژه ای کوچک به بهره‌برداری می‌رسد اما حرکت علمی بزرگ اتفاق افتاده است. حمایت هایی که از طرف مجموعه دانش بنیان سپاه صورت گرفت علی رغم همه مشکلات، فراز و نشیب‌ها و بی مهری هایی که در برخی موارد به محققان ما در عرصه علم و فناوری می شود امروز شاهد  پروژه ای هستیم که در بحث بارورسازی ابرها کلید می خورد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: با کمک مرکز علمی پژوهشی سپاه، هماهنگی با محققان دانشگاه و شرکت دانش بنیان صورت گرفت و برای اولین بار در سطح کشور در این نقطه سایتی در اختیارشان گذاشتیم تا آنچه که آموختند را عملاً به منصه ظهور بگذارند.

 

وی، بهره برداری از ایستگاه زمینی هوشمند بارورسازی ابرها در استان را به عنوان خدمتی ارزنده و دانشی که مردم این منطقه شدیداً به آن نیاز دارد دانست و گفت: با این دستاورد بسیاری از مشکلات مردم با توجه به خشکسالی های پی در پی و کمبود نزولات آسمانی در این منطقه حل می شود.

 

 

کد خبر 1252341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha