مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به صورت آمریکا نواختند

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به صورت آمریکا نواختند، گفت: این مردم شایسته تقدیر و تشکر هستند.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم روز گذشته با حضور گسترده خود در خیابان ها یک بار دیگر حماسه ای به یاد ماندنی را رقم زدند و کل ایران و حوزه سرزمینی ایران اسلامی صحنه ایستادگی و مقاومت در دفاع از آرمان های انقلاب بود.

 

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما روز گذشته شاهد صحنه کم نظیری در راستای همبستگی و اتحاد ملت ایران بودیم و قطعا این مردم شایسته شکرگزاری و تجلیل هستند.

 

وی ادامه داد: مردم علی رغم تنگناهای اقتصادی که داشتند با حضور گسترده شان در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که دست از آرمان ها و حمایت از نظام و انقلاب نخواهند کشید و جا دارد از مردم شریف مان تقدیر و تشکر کنیم که با حضور گسترده خود سیلی محکمی به صورت آمریکا نواختند.

 

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها بدانند ملت ما ملت پایداری هستند و در برابر جنگ ترکیبی آنها ایستاده اند و این ملت است که در میدان است نه آنهایی که در فضای مجازی اغتشاش راه می اندازند. آمریکایی ها این درس را از ملت ایران بگیرند و به دنبال فتنه انگیزی نباشند. 

کد خبر 1252350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha