استقبال چهار هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در قم

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم از استقبال بیش از چهار هزار نفر از فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر تا امروز خبر داد..

محمد کاظم رضوانی -معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم- در گفت وگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به میزان استقبال از فیلم های جشنواره فجر در قم گفت: تا امروز بیش از چهار هزار نفر فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر را به تماشا نشسته اند.

 

رضوانی با بیان اینکه این فیلم‌ها تا ۲۴ بهمن ماه در سینماها نمایش داده می‌شود گفت: علاقمندان برای دریافت بلیط می‌توانند به سامانه فروش سمفا، سامانه فروش واکران سینمای ایران مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: هر فیلم در طول ایام جشنواره سه بار و در هر سینما یک نوبت به روی پرده می‌رود. سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر در روزهای برگزاری جشنواره در دو سانس ۱۸ و ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به هنر هفتم هستند.

 

وی ادامه داد: بیست فیلم چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از هفدهم بهمن در سه سینمای «تربیت»، «ونوس» و «بازار شهر» در دو نوبت ساعت ۱۸ و ساعت ۲۰ در قم به نمایش درآمده است.

 

لازم به ذکر است فیلم‌های «آنها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی، «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد عسکری، «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی، «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان، «چرا گریه نمی‌کنی» به کارگردانی علیرضا معتمدی، «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی،«غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای، «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج، «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «عطرآلود» ‌به کارگردانی هادی مقدم دوست،  «های‌پاور» به کارگردانی هادی محمدپور، «هوک» به کارگردانی حسین ریگی و «یادگار جنوب» به کارگردانی پدرام دوماری و حسین امیری در طول ایام جشنواره فجر در قم اکران می‌شود.

 

کد خبر 1252363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha