لزوم پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های اجرایی از گروه‌‌های جهادی

قناعت با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی فصل جدیدی از خدمت جهادی به مردم است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید پشتیبانی و حمایت لازم را با بسیج سازندگی برای اجرای این اردوها در ایام پایانی سال جاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی- شامگاه یکشنبه (۲۳ بهمن) کارگروه استانی بسیج سازندگی استان اظهار کرد: مجموعه بسیج سازندگی از مهمترین ظرفیت‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی است و تاکنون پروژه‌های خوبی توسط این مجموعه در خراسان جنوبی اجرایی شده است.

 

وی با بیان اینکه با اشاره به کم‌برخورداری خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها، گفت: باید از ظرفیت بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در حوزه‌های مختلف از جمله آبرسانی، راه‌های روستایی، مرمت قنوات و ... بیشتر در استان استفاده شود.

 

قناعت ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی هم باید با بسیج سازندگی همراهی لازم را داشته باشند چون منفعت آن به نفع مردم و در مجموع به نفع نظام خواهد بود.

 

استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با اقدامات بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی دوباره اعتمادسازی در مردم به عنوان سرمایه اجتماعی که در گذشته کمرنگ شده بود ایجاد می‌شود و این اعتماد مردمی به سبد نظام برمی‌گردد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی فصل جدیدی از خدمت جهادی به مردم است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید پشتیبانی و حمایت لازم را با بسیج سازندگی برای اجرای این اردوها در ایام پایانی سال جاری داشته باشند.

 

قناعت بیان کرد: در طرح بسیج آبرسانی به روستاها انتظاراست که سهم روستاهای خراسان جنوبی بیشتر دیده شود تا در پایان این طرح شاهد پایان آبرسانی به روستاهای این استان باشیم.

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین در قالب این طرح می‌توان مشکل هدر رفت آب و اصلاح شبکه گنجانده شود.

 

وی در پایان افزود: دستگاه‌های اجرایی که بسیج سازندگی را به عنوان پیمانکار پروژه های خود انتخاب می‌کنند با هماهنگی و تصویب شورای فنی می توانند نسبت به اجرای پروژه‌ها به صورت امانی اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1252414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha