بسیج منشأ اقتدار جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه بسیج، منشأ اقتدار برای جمهوری اسلامی است، گفت: خدمات این قشر در گوشه و کنار کشور خصوصا برای مستضعفین برهمگان واضح است و در زمینه محرومیت زدایی خدمات قابل توجهی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا محمدی صبح امروز دوشنبه (۲۴ بهمن) در آیین افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی استان خراسان جنوبی در طبس اظهار داشت: بسیج به عنوان مولود انقلاب مانند چشمه ای، خدمات آن در طول انقلاب جاری و ساری بوده است.

 

امام جمعه طبس در ادامه بیان کرد: بسیج منشا اقتدار برای نظام اسلامی محسوب می شود و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دهان دشمنان نظام را بست.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج مدرسه عشق است، ادامه داد: افراد عاشق را می طلبد تا در این راه به ملت عزیز ایران خدمت کند و خدمات این قشر عزیز بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فعالیت هاي بسیج برای محرومیت زدایی عنوان کرد: خدمات این قشر در گوشه و کنار کشور خصوصا برای مستضعفین بر همگان واضح است و در این زمينه خدمات قابل توجهی ارائه کرده است.

 

علی اکبر رحیمی فرماندار ویژه طبس هم در این مراسم اظهار داشت: دشمن می‌داند کجا را نشانه بگیرد و به همین دليل سپاه را نشانه گرفته است چون می‌داند در کنار دولت، منشأ خدمات بزرگ محرومیت زدایی است.

 

وی با بیان اينکه سپاه در زمینه امنیت رتبه برتر است، گفت: هر کجا بحرانی ایجاد می‌شود این سپاه است که جلو دار و خط مقدم است.

 

 

کد خبر 1252428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha