انعقاد قرارداد سه جانبه بین نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان، شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران

رضایی پور گفت: در راستای تقویت خدمت رسانی به جامعه ستایشگران و مداحان، قرارداد سه جانبه بین نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان، شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مسلم رضایی پور امروز در نشست مشترک نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی با معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان، اظهار داشت: حمایت مادی و معنوی از جامعۀ ستایشگران و ذاکران اهل‌ بیت (ص) هدف بنیاد دعبل خزاعی است.

 

وی افزود: بنیاد به‌عنوان «مرکز جامع تبادل خدمات هیئات، تشکل‌های دینی، فعالان فرهنگی و ستایشگران اهل‌بیت علیهم السلام»، بسترساز ارائه خدمات هیئات مذهبی به مردم است و ما در رویکرد جدید این بنیاد، راهکارهای مختلفی را بررسی کردیم و به یاری خداوند، اقدامات تازه‌ای را به‌زودی اجرایی خواهیم کرد

 

مسئول نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان  در ادامه گزارشی از فعالیت های نمایندگی بنیاد به جامعه هدف ارائه داده و با اشاره به تفاهم نامه منعقده فی مابین در مرکز، خواستار تسهیل در ارائه خدمات "کالا کارت" به افراد معرفی شد.

 

رضایی پور اظهار کرد: رفع مشکلات فی مابین و همچنین انعقاد قرارداد سه جانبه بین نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان، شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و فروشگاه های جدید؛ در سطح استان در این راستا لازم است.

 

ساجدی معاون امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، هم در این جلسه پیگیری رفع مشکلات موجود در خصوص کالا کارت، این بانک جهت ارائه تسهیلات طرح  "خرید ارزاق" به افراد معرفی شده از طرف نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان خبر داد.

 

بر اساس این طرح، متقاضیان می توانند بعد از مراجعه به نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان و اخذ معرفی نامه، با حضور در شعب منتخب بانک قرض الحسنه مهر ایران و افتتاح حساب و ارائه یک فقره چک به عنوان ضمانت، تا مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال "کارت خرید ارزاق" در قالب تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت شش ماهه دریافت و از فروشگاه های زنجیره ای فامیلی، هفت و یا جامبو، مواد غذایی، خرید نمایند.

 

در راستای پیگیری تفاهم نامه منعقده فی مابین و به منظور استفاده از ظرفیت های این بانک، جهت ارائه خدمات به مداحان، ستایشگران اهل بیت (ع)  و جامعه هدف، نشست مشترکی بین مسول نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان با معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان برگزار شد.

کد خبر 1252440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha