استقبال مردم از مسابقه خاطره نویسی ایام انقلاب

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان شیروان گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، ستاد نماز جمعه شهرستان اقدام به برگزاری مسابقه خاطره نویسی کرد که عموم مردم، استقبال بی نظیری از آن کردند.

محمد محمدزاده قانعی -دبیر ستاد دهه فجر شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: فراخوان این مسابقه در ایام دهه فجر با موضوع خاطرات ماندگار مردم از ایام انقلاب انجام شد که با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه با جمع آوری آثار و داوری، به قید قرعه به نفرات برتر جوایزی اهداء خواهد شد، افزود: استقبال مردم از خاطرات آن دهه نشان از ایام شیرین و به یادماندنی انقلابی بود که به دست امام راحل به پیروزی رسید.

 

محمدزاده قانعی خاطرنشان کرد: از سویی مردم ثابت کردند به آرمانهای نظام وفادار هستند و در مقابل هرگونه ظلم و ستم و نقشه های شوم دشمن ایستادگی خواهند کرد، آنان ثابت کردند که برای ایران اسلامی شهدای بسیاری تقدیم نظام شده و همچنان راه آنان را ادامه خواهند داد.

 

وی با اشاره به سایر برنامه های فرهنگی این ایام بیان کرد:  ستاد نماز جمعه شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در ایام الله دهه مبارک فجر کرد که بسیاری از جوانان عکس های خود را با استانداردهای لازم به دفتر امام جمعه ارسال کردند.

 

وی اظهارکرد: همچنین نمایشگاه هنرهای تجسمی در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مجتمع غدیر و مدارس شهرستان، بازگویی و تبیین یاد و خاطره شهدا، اجرای سرودهای انقلابی، تهیه کلیپ و پلاکارد از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه های فرهنگی شهرستان در ایام دهه فجر امسال بود که با همکاری نهادهای مربوطه انجام شد و استقبال خوبی نسبت به سایر سال های گذشته شد.

 

 

 

کد خبر 1252474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha