ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دین در  قم برپا می‌شود

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم از برپایی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دین در شهر مقدس قم با هدف توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اندیشه اسلامی خبر داد.

طاهره حیاتی - معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان قم، با اشاره به برپایی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دین در شهر مقدس قم گفت: در برپایی این نمایشگاه خانه کتاب و ادبیات ایران، اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم، شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان، شهرداری، مرکز خدمات حوزه های علمیه و جامعه المصطفی العالمیه در برپایی نمایشگاه مشارکت دارند.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم افزود:این نمایشگاه با حضور ناشران مختلف از استان قم و سایر استان‌ها و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اندیشه اسلامی برپا خواهد شد.

 

وی با اشاره به حضور حوزه علمیه خواهران با غرفه مرکز نشر هاجر، ناشر تخصصی زن و خانواده در نمایشگاه گفت: حوزه علمیه خواهران استان قم با حمایت از برگزاری ششمین نمایشگاه ملی کتاب دین ضمن اطلاع رسانی گسترده اقداماتی را نیز به سرانجام رسانده است.

 

حیاتی عنوان کرد: این اقدامات شامل فراهم نمودن شرایط بازدید اساتید و طلاب مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه خواهران استان قم، خرید کتاب از نمایشگاه با هدف تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه، معرفی پژوهشگران جهت دریافت بن ویژه خرید کتاب از نمایشگاه و برگزاری نشست‌های تخصصی در ساعات بازدید از نمایشگاه با هدف ترویج اندیشه اسلامی است.

 

وی تصریح کرد:خرید کتاب‌های عمومی و تخصصی در موضوعات دینی و بن خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد نمایشگاه و ۲۰ درصد ناشران و بن خرید کتاب ویژه اساتید و پژوهشگران و بن خرید کتاب ویژه کتابخانه‌ها و فرصت استثنایی برای خرید آسان کتاب از ویژگی های مهم این نمایشگاه است.

 

وی گفت: نمایشگاه ۲۶ بهمن تا اول اسفند در محل دائمی نمایشگاه های استان قم از ساعت 10 تا 13 و عصرها از 16 تا 21 آماده ارائه خدمات است.

 

حیاتی درخصوص ارزش بن ها یادآور شد: همه بازدیدکنندگان از بن نمایشگاه به ارزش ۵ میلیون ریال و طلاب و دانشجویان به ارزش ۷ میلیون ریال و کتابخانه‌ها به ارزش ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال از بن کتاب بهره مند می شوند.

 

وی تصریح کرد: همچنین هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰نشست‌های تخصصی در موضوعات زن و خانواده برگزار خواهد شد که میزبان همه بازدیدکنندگان می‌باشد.

کد خبر 1252611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha