رسانه‌های انقلابی باید در حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدا پای کار باشند

سردار شهسواری گفت: رسانه‌های انقلابی باید در حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدا پای کار باشند، و انتظار می‌رود رسانه‌های انقلابی در بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی علمداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری دیروز عصر، (۲۴ بهمن ماه)  در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن جلسات کتابخانه های عمومی استان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌های انقلابی باید در حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدا پای کار باشند و انتظار می‌رود رسانه‌های انقلابی در بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی علمداری کنند.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن، رسانه ها علمدار هستند چرا که رسانه می تواند به تنهایی یک گردان و لشکر باشند و سرافرازانه می تواند در مقابل لشکر شیطان با انتشار اخبار درست بایستد.

 

وی ادامه داد: حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک میثاق و نشان ایمان و وابستگی ملت ایران به قدرت خداوند متعال بود.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در ۲۲ بهمن امسال شور مردم با شعور عجین شد و نشان داد مردم با همه سختی ها و ناملایمتی ها و ضیق معیشت در صحنه حاضر هستند.

 

سردار شهسواری با بیان اینکه جهاد تبیین مد نظر مقام‌معظم رهبری باید در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد، اضافه کرد: جهاد تبیین به معنای مقابله با جنگ تصویرسازی مجهول دشمن علیه جمهوری اسلامی است که باید مدنظر قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه اگر در ۸سال دفاع مقدس نقش رسانه ها عینی تر و حقیقی تر بود و هر آنچه در آن دوران رخ داده بود، برای مردم کشور و دنیا نشان داده می شد،گفت: اگر گنجینه دفاع مقدس را در اختیار جوانان قرار می دادیم، امروز جوانان ما را رسانه های شیطان از دست ما نمی ربودند.

 

گفتنی است؛ در این مراسم از ۲۵ برگزیده بخش‌های مختلف رسانه مکتوب و تصویری با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

کد خبر 1252613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha