تزریق شور و نشاط  اجتماعی با جشنواره موسیقی فجر در همدان

فیض منش با بیان اینکه شور و نشاط اجتماعی در اولویت برگزاری برنامه‌های فرهنگی در استان همدان است، گفت: سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر شور و نشاط اجتماعی را به مخاطبان تزریق می کند.

هادی فیض منش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان،  از برگزاری همزمان جشنواره موسیقی فجر در همدان خبر داد و گفت: سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌ بر میزبانی پایتخت، به طور همزمان در ۱۴ استان دیگر کشور نیز برگزار خواهد شد.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: معتقدیم که باید شور و نشاط در جامعه ایجاد شود و یکی از راه های ایجاد این شور و نشاط  توجه به جشنواره های مختلف  فرهنگی است.

 

وی اجرای برنامه های شاد برای  انتقال شور و  نشاط  در جامعه را  لازم دانست و بیان کرد: موسیقی های اصیل و سنتی می تواند شور و نشاط  را در جامعه گسترش دهد.

 

وی  با بیان اینکه ۱۶۶ اجرای صحنه‌ای در استان‌های مختلف در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه خواهد رفت، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه همدان میزبان  6  اجرای صحنه‌ای در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

 

فیض منش  تأکید کرد: اجراهای همدان روز جمعه 28 بهمن‌ماه در بخش غیررقابتی جشنواره برگزار می شود و علاوه بر همدان میزبان گروه‌های موسیقایی از استان‌های کرمانشاه و کردستان هم خواهیم بود

 

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

 

کد خبر 1252679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha