اسکان  ۸۰۰ مسافر و در راه مانده در مساجد همدان

حجت الاسلام حیدری گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی و حجم زیاد برف در همدان ۸۰۰ مسافر و در راه مانده در مساجد همدان اسکان داده شدند.

حجت الاسلام محمدعلی حیدری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان گفت: با توجه به حجم برف و به وجود آمدن مشکلاتی در رفت‌وآمد مردم، مسجدی‌های همدان آمادگی کامل دارند تا برای بازگشایی معابر و کمک به مدیریت شهری، وارد میدان شوند.

 

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان با بیان اینکه در روز گذشته بسیاری از مردم و مسافران در راه مانده در مساجد همدان اسکان داده شدند، گفت: بیش از 800 مسافر در  4 مسجد همدان اسکان داده شدند.

 

وی ادامه داد: همزمان با روزهای سرد زمستان این روزها استان همدان نیز شاهد بارش های رحمت الهی است که این باعث خوشحالی و سرور مردم این استان و شهرستان شده و در نقاطی از استان نیز  نماز شکر به جا آورده شد.

 

حجت الاسلام حیدری گفت: امامزادگان و مساجد همیشه در بحران هایی مثل مشکلات اقتصادی و معیشتی با خدمت رسانی به مردم مثل کمکهای مومنانه، اهدای سبد کالا  و همچنین در قضیه کرونا با رعایت مسائل بهداشتی و کمک به ضدعفونی معابر و اهدای بسته های معیشتی و بهداشتی پای کار بوده اند و خدمات مناسب ارائه داده اند.

 

وی همچنین به برپایی 4 غرفه مرکز رسیدگی امور مساجد در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: همچنین 25 غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی برپا بود.

 

 

کد خبر 1252688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha