شیعه و سنی برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت در میدان حضور دارند

حجت‌الاسلام شهریاری گفت: با وجود گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مردم ما اعم از شیعه و سنی و قومیت‌های مختلف همچنان باانگیزه برای دفاع از این انقلاب، ولایت و ارزش‌ها در میدان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام حمید شهریاری عصر امروز (سه شنبه ۲۵ بهمن) در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با برشمردن عوامل مختلف در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی اظهارکرد: نقش علمای شیعه و سنی برای تحقق آرمان‌ها و استمرار انقلاب اسلامی بسیار موثر و گسترده بوده است و این نقش‌آفرینی برکسی پوشیده نیست.

 

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: با وجود اینکه همه اقشار برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند اما نقش روحانیت شیعه و سنی بی‌بدیل بوده است و وحدت و همدلی که امروز در بین اقوام و مذاهب اسلامی وجود دارد بروز و ظهور عینی این تلاش‌ها است.

 

وی در ادامه با تاکید بر فتنه‌گری دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره به دنبال توطئه‌چینی علیه این انقلاب و ملت بوده‌اند اما با هدایت‌هاب رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم، یکی پس از دیگری این توطئه‌ها خنثی شد و دشمنان نیز شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده‌اند.

 


حجت‌الاسلام شهریاری حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف در حمایت و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را باطل‌السحر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان برشمرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر و باشکوه‌تر بود و نشان داد با وجود گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مردم ما اعم از شیعه و سنی و قومیت‌های مختلف همچنان باانگیزه برای دفاع از این انقلاب، ولایت و ارزش‌ها در میدان حضور دارند.

 

کد خبر 1252767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha