۶۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید

۶۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان و با حضور ویدئو کنفرانسی رییس بنیاد مستضفان در خراسان شمالی همزمان با استان‌های اردبیل و لرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سیدپرویز فتاح -رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی- صبح امروز چهارشنبه (۲۶ بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان‌های خراسان شمالی، لرستان و اردبیل که در قالب ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: امروز در مجموع هفت‌هزارو ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی به ارزش هفت‌هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

وی در خصوص طرح های محرومیت‌زدایی خراسان شمالی گفت: خدمات خوبی در این حوزه در شهرستان مانه‌و‌سملقان به عنوان منطقه مرزی و منطقه هدف صورت گرفته که ملموس است.

 

 

فتاح بیان کرد: بنا بر درخواست استاندار خراسان شمالی یک منطقه هدف جدید نیز پیشنهاد شده و همچنین در حوزه مسکن و وام اشتغال تلاش مضاعف خواهیم کرد.

 

 

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت کارخانه قند شیروان و شعبه بهنوش در شیروان با حمایت بنباد، اعلام کرد: تمام درآمد و سود این طرح‌ها در خود استان خراسان شمالی هزینه می‌شود.

 

 

محمدرضا حسین‌نژاد -استاندار خراسان شمالی هم با بیان اینکه ۳۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، افزود: در سفر رییس جمهوری هم مصوبات خوبی در حوزه مسکن، جامعه معلولان و اشتغال آفرینی به سرانجام رسید.

 

 

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه‌های مسکن محرومان، بهداشت و احداث درمانگاه در بخش محرومیت زدایی، خواستار قرار گرفتن پروژه‌های بخش راه در کنار سایر پروژه‌های محرومیت زدایی شد.

 

 

بهره‌برداری از ۲۰۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، ۳۶۴ واحد مسکونی محرومان، مرکز سلامت خرتوت و احداث کلاس درس در مناطق کم‌برخوردار از جمله طرح‌های محرومیت زدایی در خراسان شمالی به شمار می‌رود.

 

 

 

کد خبر 1252806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha