اعزام ۳ دستگاه اتوبوس از رضوانشهر به اردوی راهیان نور

عزیزی گفت: در قالب سه دستگاه اتوبوس مردم رضوانشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، جهانبخش عزیزی - فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر- صبح امروز (چهارشنبه، 26 بهمن) در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: آموزش و برنامه های فرهنگی حدود دو سال تحث تاثیر ویروس منحوس کرونا قرار داشت، که یکی از این موضوعات همین راهیان نور بود.

 

وی افزود: آنچه مهم است، این است که ملت ایران در این مقطع تاریخی حساس، دفاع مقدس را فراموش نکند، تمام تلاش دشمن بر این است که ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ شهداء را فراموش کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانسهر گفت: راهیان نور یکی از گزینه ها برای مقابله با جنگ رسانه ای و فضای مجازی دشمن است.

 

عزیزی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که می توان به فرموده حضرت آقا در راستای جهاد تبیین عمل کرد، همین اردوهای راهیان نور است که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حس وطن دوستی و ارزش های دینی و انسانی و تبیین سیره شهدا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال در قالب سه دستگاه اتوبوس یک دستگاه جمعه( 28 بهمن)به گلزار شهدای کرمان (مزار شهید حاج قاسم سلیمانی) و همچنین 2 دستگاه اتوبوس (دانش آموزی – عمومی) در اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور پادگان حبیب الهی، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار و شلمچه اعزام می‌شوند.

 

کد خبر 1252829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha