بهره مندی اقشار آسیب پذیر از آموزش های فنی و حرفه ای

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شیروان گفت: در نیمه دوم امسال، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به اقشار آسیب پذیر افزایش چشمگیری یافت به طوری که شاهد رشد ۲۶۴ درصدی در این حوزه بودیم.

احمد دلیر -مدیر مرکز فنی و حرفه ای شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: نیمه نخست امسال عملکرد آموزش‌های مهارتی مددجویان کمتر از ۲۶ درصد بود که در نیمه دوم سال با تغییر رویکردهای آموزشی و در اولویت قرار دادن آموزش به اقشار آسیب پذیر شهرستان در حوزه زندان به بیش از ۲۶۴ درصد افزایش یافت.

 

وی افزود: علاوه بر این در زمینه آموزش در پادگان، عملکرد مرکز در نیمه دوم سال به ۱۷۴درصد، آموزش محیط کار واقعی به ۱۹۳ درصد، آموزش در روستاها به ۱۱۸ درصد، مرکز ثابت شهری به ۱۰۹ درصد و مجموعا عملکرد مرکز از ۲۸ درصد در ۶ ماهه نخست به ۱۲۶  درصد در پایان دهه فجر افزایش یافته است.

 

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شیروان تصریح کرد: از ابتدای مهرماه و پس از استقلال مرکز فنی وحرفه ای خواهران بیش از ۴۰ درصد کارکنان جهت خدمت به این مرکز انتقال یافته اند که در صورت اخذ چارت سازمانی و تخصیص ردیف استخدامی جدید، به مرکز برادران باز خواهند گشت.

 

از ابتدای امسال تاکنون، هزار و 700 کارآموز در رشته های مختلف زیر نظر 6 مربی از آموزش های لازم مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان برخوردار شدند.

 

کد خبر 1252832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha