نگاه پدرانه رهبر انقلاب امید به اصلاح خطاکاران است

حجت الاسلام اصغر شاهرخی گفت: نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب به جامعه این است که به اصلاح افراد خطا کار فریب خورده باید امیدوار بود و به آنها فرصتی دوباره داد.

حجت الاسلام اصغر شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به عفو رهبری، گفت: ایشان از سلاله پیامبر اکرم (ص) هستند و راه و منش آن حضرت را دنبال می کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: پیامبر اکرم (ص) در فتح مکه بر  مشرکانی که بدترین ظلم، ستم و جنگ بر علیه آن حضرت به راه انداخته بودند مسلط شد اما همه را ببخشید.

وی با اشاره به این که رهبری در سال های گذشته به مناسبت های مختلف عده ای از زندانیان را عفو کرده است، ابراز کرد: امسال به مناسبت ۲۲ بهمن ماه در یک عفو گسترده افراد فریب خورده اغتشاشگر را عفو کرد.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: عده ای که سه ماه کشور را به آشوب کشانده بودند و رهبری با نگاه پیامبر گونه و نگاه پدرانه به جامعه، فرزندان خطاکار خود را بخشید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب به جامعه این است که به اصلاح افراد خطا کار فریب خورده باید امیدوار بود و به آنها فرصتی دوباره داد.

وی اظهار کرد: انسان های بزرگ در اوج قدرت عفو می کنند و رهبری این مهم را انجام داد تا فریب خوردگان در مسیر درست قرار گیرند.

حجت الاسلام شاهرخی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در اوج اقتدار نسبت به جامعه رحمت، مهربانی و شفقت دارد و برای این که افراد متنبه شوند آنها را بازداشت کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اضافه کرد: این اقدام رهبری پیامی به بدخواهان بود که حواس تان باشد این انقلاب آنقدر قدرتمند است که با این شلوغ کاری ها مشکلی برای آن پیش نمی آید.

وی عنوان کرد: عده ای می خواستند به بهانه زندانی بودن اغتششاگران هر روز بر علیه نظام و رهبری دروغ و شایع پراکنی کنند اما این عفو توطئه آنها را خنثی کرد.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: عفو رهبری موجب تزریق امید به جامعه شد که در نتیجه آن شاهد ایجاد وحدت و سرزندگی هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: امروز برای خنثی سازی توطئه دشمنان و جلوگیری از اغتشاشات احتمالی باید
جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را در اولویت قرار داد.

وی ادامه داد: همگان به ویژه صاحبان تریبون باید جامعه را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کنند.

حجت الاسلام شاهرخی تاکید کرد: امروز مسئولین به ویژه دولتمردان باید وظیفه خود را در خصوص اقتصاد و معیشت جامعه به خوبی انجام دهند تا در زندگی مردم گشایش شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به این که بخشی از آشوب های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی بود، اظهار کرد: اگر وضعیت اقتصاد و معیشت مردم مطلوب باشد کمتر مردم فریب می خورند.

وی با بیان این مطلب که ما نباید به راحتی فریب شبکه های معاند دشمنان را بخوریم، تاکید کرد: دشمن به دنبال فتنه انگیزی و به آشوب کشیدن کشور است بنابراین مردم باید دشمن شناسی خود را  تقویت کنند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: قطعا جهاد تبیین به همراه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و جلوگیری از فساد از بروز اغتشاش و آشوب جلوگیری می کند.

کد خبر 1252833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha