سرعت خدمات رسانی در حوزه برق و آب بعد از انقلاب فوق العاده بوده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرعتی که بعد از انقلاب در حوزه آب رسانی و برق رسانی داشته ایم فوق العاده بوده است، گفت: ما در بیان دستاوردهای انقلاب ضعیف عمل کردیم.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به دستاوردهای 44 سال گذشته کشور گفت: دستاوردهای ما بعد از انقلاب دستاوردهای خوبی بوده است. بودجه عمومی برخی کشورها 6 تا 7 هزار میلیارد دلار است. بودجه برخی کشورهای دیگر 3 الی 4 هزار میلیارد دلار است و همین طور پله به پله پایین می آییم تا به ایران می رسیم که چیزی حدود 50 تا 100 میلیارد دلار است و این کل اعتباری است که دولت سالیانه می تواند خرج کند. وقتی این کشورها را با هم مقایسه می کنیم، می بینیم ما در مقایسه با خیلی از کشورها از لحاظ پولدار بودن ضعیف هستیم. پولدار بودن به گاز، نفت و جنگل نیست. می شود نفت و گاز را بفروشی و تبدیل به پول کنی ولی نفت و گاز پول نیست.

 

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما باید ببینیم خودمان را با کدام کشورها مقایسه می کنیم و بعد درآمدی که آنها دارند چقدر است و درآمد ما چقدر است. کشور ما بعد از انقلاب به این کمبود درآمد و کم پولی که داشته است، خدمات بزرگی انجام داده است. کارهایی که در حوزه آب رسانی، برق رسانی، جاده های مختلف روستایی و زیرساخت هایی که در کشور اتفاق افتاده است، سرعتی که بعد از انقلاب داشتیم، فوق العاده بوده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: البته ما در بیان این دستاوردها بسیار ضعیف کار کرده ایم و همواره تلاش کرده ایم که نقاط ضعف و مشکلات را بیان کنیم و به همین دلیل نیز هیچ گاه دستاوردها و کارهایی که انجام شده است به چشم نیامده است؛ باید این ضعف را برطرف کنیم و برای تبیین این دستاوردها برنامه ویژه داشته باشیم.

کد خبر 1252867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha