خدمت به مردم از بزرگ‌ترین نعمت‌ها است

آیت الله فلاحتی نعمت خدمت به بندگان خدا را یکی از نعمات بزرگ خداوند برشمرد و گفت: توجه به جوانب زندگی و دنیای پیرامونی موجب آرامش روحی و روانی انسان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی - نماینده ولی فقیه در گیلان- امروز(چهارشنبه، ۲۶ بهمن) در گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان با تاکید بر توجه به مسائل پیرامون، غفلت از آن را موجب پیامدهای منفی دانست و گفت: این بی‌توجهی‌ها موجب می‌شود تا انسان از نعمت‌ها و موقعیت‌هایی که پیش رویش قرار داده شده است، غافل شود.

 

وی غفلت از آخرت را از عمده‌ترین غفلت دانست و افزود: این غفلت باعث می‌شود تا مشکلاتی در همین زمینه برای انسان‌ها ایجاد شود.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه انسانی که غفلت بورزد همه چیز خود را از دست می‌دهد، از دست دادن بصیرت، ناتوانی در شنیدن حقیقت و آسیب به روح و روان انسان را از آثار منفی غفلت برشمرد.

 

وی با تاکید بر توسل به سنت هنگام گرفتاری‌ها و مشکلات تصریح کرد: توجه به جوانب زندگی و دنیای پیرامونی موجب آرامش روحی و روانی انسان می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، نعمت خدمت به مردم را یکی از نعمات بزرگ خداوند برشمرد و خاطرنشان کرد: ما مسئولان که هم‌اکنون این نعمت بزرگ را در اختیار داریم، موظف هستیم از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1252875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha