طرح ملی «لبخند بسازیم» در کردستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام عبدی از اجرای طرح ملی «لبخند بسازیم» در استان‌های غرب کشور از جمله کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی، رابط ادارات تبلیغات اسلامی مناطق غرب کشور پبش از ظهر(۲۶ بهمن ماه) در جلسه توجیهی کارشناسان فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلالمی کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: طرح «لبخند بسازیم» ویژه عموم مردم است که در سراسر کشور به منظور ایجاد لبخند، نشاط و شادی در میان مردم اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح باید کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی، مخاطبان خود را در جریان اجرای این طرح قرار دهند، افزود: جریان‌سازی رسانه‌ای گسترده‌ای نیز باید در راستای اجرای این طرح در استان رقم بخورد.
 

 

حجت‌الاسلام عبدی عنوان کرد: طرح لبخند بسازیم باید در قالب یک جنبش گسترده مردمی به اجرا درآید و کنشگران محلی، افراد تاثیرگذار، روحانیون و امامان محله و غیره در راستای اجرای این طرح کمک کنند تا با همکاری و مشارکت هم مشکلی از مشکلات محلات برطرف و در نتیجه شادی و لبخند میان مردم ایجاد شود.
 

 

رابط ادارات تبلیغات اسلامی مناطق غرب کشور یادآور شد: ادارات تبلیغات اسلامی باید از تمامی ظرفیت‌های اجرایی برای خوب بودن حال مردم در استان استفاده کند و استفاده از نیروهای جهادی، هیئات مذهبی، فرهنگی و دینی در این راستا می‌تواند تاثیر مطلوبی داشته باشد.
 

 

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه این طرح در فصل بندگی اجرا می‌شود، اضافه کرد: ماههای رجب، شعبان و رمضان فصل بندگی است که باید در این ماهها طرح «لبخندبسازیم» رقم بخورد.

کد خبر 1252937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha