کاروان راهیان نور کمیته امداد، راهی مناطق جنوب کشور شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کاروان راهیان نور کمیته امداد متشکل از ۲۵ نفر از کارکنان این نهاد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مجید الهی راد -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کاروان در قالب یک دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

 

وی عنوان کرد: کارکنان کمیته امداد برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و مشاهده رشادت های رزمندگان اسلام و با همکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان به این اردو اعزام شدند.

 

الهی راد خاطرنشان کرد: اردوهای «راهیان نور» شایسته‌ترین بستر در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و دفاع مقدس است و راهیان نور فرصت مغتنمی جهت آشنایی با رشادت های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی بیان کرد: با توجه به اهمیت راهیان نور و اثر فوق العاده آن، گسترش این برنامه، مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری و ریاست  جمهوری است.

 

الهی راد اضافه کرد: تقویت روحیه ایمان و خودباوری از دستاوردهای مهم حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است که با معنویت خاصی همراه است.

 

وی بیان کرد: دفاع مقدس در تاریخ ایران بی نظیر است و جنگ هشت ساله تنها جنگی است که حتی یک وجب از خاک کشور به بیگانگان داده نشد و با خون پاک شهیدان از آن حراست شد و آشنایی نسل جوان و نوجوان با این دوره ممتاز از تاریخ کشور، ضروری است.

 

 

کد خبر 1253036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha