دعوت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از کانون‌های مساجد برای شرکت در مسابقات مینی‌فوتبال محلات

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برای شرکت در مسابقات مینی‌فوتبال محلات جام ایرانیان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،‌ محمدحسین خسروی - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی- امروز پنجشنبه (۲۷ بهمن) در نشست خبری با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان، اظهار کرد: این مسابقات در چهار مرحله شهرستانی، استانی، منطقه ای و کشوری برگزار خواهد شد و ثبت‌نام از اول بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

وی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح، بسیج مساجد و محلات، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان دعوت کرد و گفت: فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش توسعه ورزش همگانی طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

 

خسروی با اشاره به اینکه شرکت در مسابقات رایگان است، افزود: برگزاری این مسابقات در زمین‌های چمن مصنوعی در دو بخش ویژه آقایان و خانم‌ها در رده سنی افراد ۱۵ سال به بالا امکان‌پذیر است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس https://events.isfaf.ir ثبت نام کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه امکان ثبت نام انفرادی برای شرکت در این مسابقات نیز فراهم شده است، اضافه کرد: در محلاتی که تیمی برای شرکت در مسابقات وجود ندارد، علاقمندان می توانند به صورت انفرادی ثبت‌نام کنند که طی آن خود فدراسیون این افراد را به تیم های دیگر اضافه کرده و یا در قالب چند تیم قرار می‌دهد.

 

وی در خصوص جوایز مسابقات، تصریح کرد: علاوه بر جوایز نقدی و غیر نقدی برای تیم‌های برتر شهرستان و تیم‌های برتر در سطح استان به ترتیب ۲۰ میلیون تومان، ۱۵ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد.

 

کاظم چراغ بیرجندی، رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی هم در این نشست اظهار داشت: مسابقات مرحله شهرستانی استان خراسان جنوبی از پنجم اردیبهشت، مرحله استانی از ۱۰ خرداد، مرحله منطقه‌ای از ۲۰ تیر سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

 

وی از اعمال تخفیف ۵۰ درصدی بیمه ورزشی مسابقات مینی فوتبال محلات خبر داد و افزود: اجرای این مسابقات ملی به تنهایی امکان پذیر نیست، هر چقدر میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی ذی ربط ورزش همگانی بیشتر باشد، می توان انتظار مشارکت بیشتری در ورزش همگانی داشت.

 

چراغ بیرجندی بیان کرد: امیدواریم اکثر دستگاه‌ها در اجرای این طرح ملی مشارکت کنند که معاون سیاسی استاندار به عنوان رئیس، مدیرکل ورزش و جوانان نایب رئیس و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی، دبیری ستاد اجرایی این رویداد را برعهده دارند.

 

 

کد خبر 1253057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha