زائران عتبات عالیات سفیران فرهنگی در جامعه هستند/ دولت درصدد راهکاری برای کاهش هزینه های سفر حج است

عباسی با اشاره اینکه زائران عتبات عالیات سفیران فرهنگی در جامعه هستند گفت: دولت درصدد راهکاری برای کاهش هزینه های سفر حج است.

علیرضا عباسی در جریان برپایی نشست با متولیان حج و زیارت در استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تقویت وتعمق بنیان های فرهنگی و فکری مردم در قالب برپایی حج و زیارت عتبات عالیتات از رویکردهای سازمان حج و زیارت است که در این مسیر دیگر متولیان فرهنگی نیز همراه هستند.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: سفر معنوی حج، زیارت اربعین حسینی و ... برکات فرهنگی بسیاری دارد که نشر انقلاب و ارزش های آن نیز حائز اهمیت است. 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور زائران حسینی و حجاج بیت الحرام در بستر فعالیت های اجتماعی عنوان کرد: زائران سفیران فرهنگی هستند؛ دولت درصدد این است که با رفع مشکلات اقتصادی هزینه های بالای سفر را با تدابیری کاهش دهد تا مردم امکان پرداخت هزینه های حج و عتبات را داشته باشند.

 

وی توضیح داد: سفرهای معنوی زیارتی زمینه رشد تقویت معنوی نسل جوان است به ویژه آنکه نقشه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی می کند.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات و دغدغه های مرتبط با برپایی برنامه های حج و زیارت به صورت مکتوب مورد بررسی نمایندگان استانی است همچنین این دغدغه ها از طریق دستگاه های اجرایی نیز مرتفع می شود.

 

کد خبر 1253079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha