اجرای پویش نذر قربانی در مساجد شهری و روستای همدان

حجت الاسلام حیدری گفت: با توجه به بارش رحمت الهی پویش نذر قربانی در تعدادی از مساجد شهری و روستای همدان در حال انجام است.

حجت‌الاسلام  محمدعلی حیدری، در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و نزولات آسمانی پویش نذر قربانی در تعدادی از مساجد همدان در حال انجام است.

 

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان با بیان اینکه تاکنون تعداد بیش از ۱۰  قربانی  در مساجد همدان انجام شده است، گفت: بعد از ذبح قربانی این گوشت‌ها بسته بندی و در بین خانواده‌های نیازمند و مردم توزیع شد.

 

وی اظهار داشت:  همچنین پویش نذر قربانی در مساجد روستایی همدان مثل روستای گراچقا، سنگستان و حصار راه علی آباد با ذبح گوساله و گوسفند انجام شد.

 

حجت الاسلام حیدری  با اشاره به شب شهادت امام موسی کاظم(ع) تصريح کرد: در مساجد و هیئت‌های مذهبی استان برگزاری مراسمات عزاداری را در شب شهادت اين امام همام داریم.

 

وی همچنین با اشاره به  فعالبت های دبگر مساجد در بحث کمک به نیازمندان گفت:  تهیه جهیزیه، توزیع کمک‌های مومنانه، برگزاری کلاس های مختلف آموزشی از برخی برنامه‌های فرهنگی در  مساجد است.

 

گفتنی است ، ۱۸۰۰ مسجد در استان همدان وحود دارد.



 

کد خبر 1253096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha