لزوم رسیدگی به وضعیت معیشتی و راهبردی طلاب

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به مشکلات اقتصادی طلاب و اهمیت رسیدگی به امور این قشر جهت ثابت قدم ماندن در عرصه فعالیت های دینی و فرهنگی، خواستار توجه مدیریت عالی حوزه‌های علمیه برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه روحانیت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی -نماینده ولی فقیه درمازندران- امروز(۲۷بهمن) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیرحوزه های علمیه در امور استان ها، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: معتقدیم که امروز بهترین خدمت از جامعه روحانیت به مردم ارائه می‌شود‌.

 

وی با بیان اینکه طی بیش از چهار دهه روحانیت در ایران اسلامی مروج فرهنگ نام اسلام محمدی(ص) بوده است، افزود: رسیدگی به مشکلات این قشر باید مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه جامعه روحانیت ما نجیب هستند و حرکاتی که خلاف ادب باشد از آنها ندیده‌ایم، تاکید کرد: خداوند متعال را شاکریم جامعه روحانیت همراه و همگام هستند، امروز طلاب دارای اخلاق مدار و شجاع هستند.

 

وی خواستار توجه مدیریت عالی حوزه‌های علمیه برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه روحانیت شد و گفت: مهم‌تر از آن ساماندهی بهتر و درست‌تر فرهنگی، اخلاقی و سیاسی است تا خط و خطوط‌ و گرایش‌های نادرست در حوزه علمیه را شاهد نباشیم.

 

 

کد خبر 1253115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha