نماز شایستگی و قابلیت یافتن برای حرف زدن با خدا است

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت ؛ جشن تکلیف یک جشن واقعی است، وقتی انسان به سن تکلیف می‌رسد می‌تواند با خدا حرف بزند، نماز شایستگی و قابلیت یافتن برای حرف زدن با خدا می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوزستان حجت الاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه دزفول در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان مدارس دخترانه دزفول در حسینیه ثارالله دزفول جشن تکلیف را روزی بزرگ در زندگی دانست و گفت: امروز روز مهم و تاریخی برای شماست چون به مرحله و سن تکلیف رسیده‌اید به این معنی که خداوند به شما شایستگی و مسئولیت داده است.

 

امام جمعه دزفول افزود: جشن تکلیف یک جشن واقعی است، وقتی انسان به سن تکلیف می‌رسد می‌تواند با خدا حرف بزند، نماز شایستگی و قابلیت یافتن برای حرف زدن با خدا می‌باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قاضی تصریح کرد: خدا بهترین و مهربان‌ترین دوست است، با درست نماز خواندن با خدا دوست می‌شویم، هر کاری داشته باشیم با خدا در میان گذاشته و مطمئن هستیم که راز ما را به کسی نمی‌گوید و اگر اشتباهی کردیم و طلب عفو کردیم ما را می‌بخشد و آن را به کسی نمی‌گوید.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول اساس پیشرفت کشور را از تلاش و فعالیت زنان دانست و افزود: دشمن سعی دارد نوجوانان با ایمان نباشد، کسی که ایمان ندارد پوچ است و کسی که ایمان دارد در مقابل خانواده، والدین، دوستان احساس مسئولیت می‌کند و نوجوانی که احساس مسئولیت داشته باشد برای جامعه مفید است.

 

وی با اشاره به اینکه جشن تکلیف فصل نوینی در زندگی است اظهار داشت: از امروز شخصیت بزرگی دارید و بزرگ شده‌اید باید خود را بشناسید؛ کسی که توانمندی و ضعفهای خود را بشناسد رشد و پیشرفت می‌کند.

 

امام جمعه دزفول گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر می‌خواهید از زنان بزرگ باشید باید خوب درس بخوانید و وقت خود را به بطالت نگذرانید.

 

امام جمعه دزفول افزود: نماز خواندن به موقع موجب نظم و ترتیب در زندگی می‌شود.

کد خبر 1253144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha