برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند با حضور و نقش آفرینی گروه‌های جهادی عمران روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند با حضور و نقش آفرینی گروه‌های جهادی عمران روستا در سراسر کشور به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور برگزار می‌شود. نهادینه شدن کار جهادی و جهت گیری آن در رفع محرومیت و تحقق عدالت و پیشرفت، گفتمان سازی و گسترش فرهنگ "ما می‌توانیم" از اهداف برگزاری این رزمایش است.

 

بنابراین گزارش، این رزمایش همزمان با ایام ولادت سید و سالار شهیدان و با رمز یا حسین (علیه السلام) آغاز و مهندسان بسیجی جهادگر محور‌هایی همچون برپایی میز مشاوره فنی و مهندسی در مساجد با محوریت جهاد تبیین تخصصی، اعزام گروه‌های جهادی متشکل از مهندسان ناظر به مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات مهندسی رایگان، برگزاری میز خدمت ویژه سازندگان و مالکان، جمع آوری و اهدا کمک‌های مومنانه و کمک به آزادی جرائم غیر عمد، مرمت و بازسازی منازل محرومین، انتشار آثار پژوهشی و علمی در موضوعات آب و محیط زیست، عمران، معماری ایرانی اسلامی، زیر ساخت و غیره، اجرا و افتتاح طرح‌های عمران روستا (جهاد آبرسانی) در مناطق کم برخوردار را اجرایی می کنند.

 

این گزارش می افزاید: در روز پنجم این رزمایش با حضور مدیران ارشد کشوری مرکز نوآوری راه، ساختمان و شهرسازی افتتاح می شود و در روز پایانی این رزمایش و همزمان با زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس با مشارکت بسیج مهندسین استان فارس همایش روز مهندس در استان فارس برگزار می شود و از خانواده شهدای مهندس و برگزیدگان عرصه جهاد و خدمت رسانی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 1253187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha