انقلابیون از مشکلات اقتصادی در کشور گله‌مند هستند

آیت الله حبیب شعبانی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به این معنا نیست که مردم ما گله‌مند نیستند اتفاقاً تمامی انقلابیون با تشخیص نقاط ضعف جامعه از بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور گله‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب شعبانی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: تشیع یک مکتب سیاسی است که اعتقاد دارد مسئولان که یک مرجع در جامعه هستند می‌بایست اصلاح شوند.

نماینده ولی در استان و امام جمعه با بیان اینکه رشد در جامعه ضرورت اصلاح‌پذیری ساختارها، سیاست و سیاسیون را دارد، افزود: در فعالیت سیاسی نیازمند توجه به اخلاق سیاسی هستیم.

وی ضمن اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در همدان طی این روز مبارک راهپیمایی کردند و حضور مردم نشان داد تصویرسازی رسانه‌های دشمن از مردم ما دروغ و کذب کامل است.

وی تصریح کرد: البته این راهپیمایی به این معنا نیست که مردم ما گله‌مند نیستند اتفاقاً تمامی انقلابیون با تشخیص نقاط ضعف جامعه از بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور گله‌مند هستند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید مراقب عقده‌گشایی‌ها و جناح‌بازی‌ها باشیم خاطرنشان کرد: برخی افراد تا جناح مخالف خود را می‌بینند شروع می‌کنند به تخریب کردن و چشمانشان در مقابل نقاط ضعف جناح یکسان خودشان بسته است.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه رایزنی‌های دولت و شراکت راهبردی در حوزه سیاسی و اقتصادی با کشوری هم‌چون چین اقدامی بزرگ است گفت: اما مهم این است که مردم نقش این سندها و تفاهم‌نامه‌های توسعه میان دو کشور را در زندگی روزمره خود احساس کنند و فایده داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئله ترافیک در همدان مشکلات زیادی ایجاد کرده، افزود: امیدواریم استاندار نسبت به این موضوع توجه کند و مشکلات حل شود.

امام جمعه همدان بیان داشت: هفته قرآن با جشنواره‌های باشکوه برگزار خواهد شد و امیدواریم مردم از برکات این هفته مبارک برخوردار شوند.

کد خبر 1253237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha