حضور مردم بصیر ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن هوشمندانه بود

حجت الاسلام شایان با بیان اینکه بنا به فرموده سردار دلها ما ملت امام حسینیم گفت: این ملت ما ملت حسینی و آگاه است که در بزنگاه ها به خوبی حساسیت ها و شرایط و اقتضائات زمان را درک می کند و در صحنه حاضر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام علی شایان _ امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ_ ظهر امروز (جمعه، 28بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهر گوراب زرمیخ با اشاره به اینکه تشکر واقعی مسئولان نسبت به حضور باشکوه و تماشایی مردم  همت برای رفع مشکلات است اظهار کرد: از حضور باشکوه و هوشمندانه مردم آگاه و بصیر و زمان شناس ایران اسلامی در راهپیمایی چهل وچهارمین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می کنیم.


وی افزود:  این حضور مقتدرانه و پرشکوه قوت قلب خیرخواهان و ناامید کننده و عامل یاس بدخواهان ملک و ملت  و کینه توزان بود.

 

امام جمعه موقت گوراب زرمیخ گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان از این حضور پر شور و شعور و حماسی مردم عمیقا قدردانی نمودند و این حضور را علیرغم همه مسائل و موانعی و دشمنی هایی که وجود داشت با عظمت و دارای پیام روشن دانستند و از همه مردم و آحاد ملت که در سراسر کشور در این حماسه بزرگ حتی در شهرهایی که هوا سرد و زیر صفر بود به ميدان آمدند تقدیر و تشکر کردند.

 

حجت الاسلام شایان با بیان اینکه بنا به فرموده سردار دلها ما ملت امام حسینیم تصریح کرد:  این ملت ما ملت حسینی و آگاه است که در بزنگاه ها به خوبی حساسیت ها و شرایط و اقتضائات زمان را درک می کند ک این منبعث از همان نظریه امت و امامت است.

 

وی با بیان اینکه اما قطعا  این حضور باشکوه وظیفه شرعی و اخلاقی و انسانی مسئولان در مقابل مردم را سنگین تر می کند خاطرنشان کرد: مردمی که با جسم و جان خویش مشکلات و برخی نابسامانی ها را حس اما حساب مشکلات را از حساب وظیفه شرعی و اخلاقی حمایت از نظام اسلامی تفکیک می کنند و این خود نشان از درک والای افکار عمومی و تشخیص و قدرت تحلیل مردم ما دارد.

 

امام جمعه موقت گوراب زرمیخ با بیان اینکه مسئولان باید با تمام توان و بیشتر از قبل آستین همت را بالا بزنند و در خدمتگزاری به مردم تلاش کنند اظهار کرد: باید برای رفع مشکل بیکاری جوانان و تورم و گرانی و مسکن و اجاره بهای مسکن و معضلات معیشتی برنامه ریزی دقیق شود و دولتمردان و مجلسیان و قوای مختلف و تصمیم سازان و مدیران در این زمینه مسئولیتشان بسیار سنگین است.

 

 حجت‌الاسلام شایان افزود: از مسئولان شهرستانی و استانی تقاضا می کنیم نسبت به رفع مشکلات کشاورزان و ارائه تسهیلات مناسب به آنان خصوصا کشاورزان گوراب زرمیخ و روستاهای تابعه توجه و عنایت ویژه کنند.

 

وی گفت: مسئولیت از دیدگاه اسلام و در تئوری نظام اسلامی و حاکمیت دینی چیزی به جز نوکری و خدمتگزاری به مردم نیست.

کد خبر 1253246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha