رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بیش از گذشته مورد توجه مسئولان باشد

آیت الله حسینی همدانی با تقدیر و تکریم از حضور پرشور مردم بصیر البرز در صحنه راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حماسه آفرینی مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت مسئولان را در امر خدمت رسانی دوچندان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲۸ بهمن با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: مردم بصیر و ولایتمدار استان البرز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه دیگری را خلق کردند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: انقلاب و نظام اسلامی به واسطه مردم شکل گرفت و امتداد آن نیز با پشتوانه مردم است به ویژه آنکه شهدایی همچون شهید سیدروح الله عجمیان برای حفظ انقلاب همواره هوشیار هستند.

 

به گفته وی، انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین بهار خود شاهد حماسه آفرینی مردم به ویژه جوانان در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن بود؛ مردم با وجود مشکلات متعدد اقتصادی پای منافع ملی ایستادن و این مطلب مسئولیت مسئولان امر را برای رفع مشکلات اقتصادی دوچندان می کند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان با در نظر گرفتن اهمیت تحقق عدالت، نیازهای مردم به ویژه بحث ازدواج جوانان و بهداشت را در نظر داشته باشند توضیح داد: احترام و قدردانی از این حماسه آفرینی مردم کار کردن برای آن ها است.

 

حسینی همدانی تصریح کرد: ارزش های دینی و انسانی در دنیای امروز کم برنگ شده است و احکام جاهلانه که خانواده را هدف قرار داده است را بیش از پیش شاهد هستیم.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به رفتار دوگانه سازمان های بین المللی نسبت به زلزله ترکیه و سوریه اشاره کرد و توضیح داد: رفتار مدعیان حقوق بشر در جریان کمک رسانی به زلزله زدگان آنگونه بود که دبیر کل سازمان ملل نسبت به این مطلب هشدار داد.

 

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: یکی از اصلی ترین مظاهری که غرب به آن وابسته است، تبرج است. که به وسیله آن سعی دارد با تبلیغات مدرن خود را مجهز و حقایق را از چشم مردم جهان پنهان کند.

 

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به برپایی جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: برپایی جشنواره بین المللی فیلم فجر، دسیسه های دشمنان را نابود کرد.

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره مسیر سینمای تراز انقلاب اسلامی باز شد اظهار کرد: استکبار از فیلم و سینمای ایران اسلامی نگران است چرا که می داند سینما تا چه اندازه اهمیت دارد و این دوره از جشنواره مسیر سینمای تراز انقلاب اسلامی را باز کرد. 

کد خبر 1253249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha