در حوزه ترویج و ارائه پوشش اسلامی کم کاری شده است

فرماندار ویژه کاشان گفت: در حوزه ترویج و ارائه پوشش اسلامی کم کاری شده و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم تا تنوع و دسترسی بانوان به پوشش های ایرانی اسلامی آسان باشد.

دکتر محمدشریف زارعی در حاشیه افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: موضوع عفاف و حجاب از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و حفظ و صیانت از آن واجب است.

 

فرماندار ویژه کاشان افزود: دشمن به دنبال کم رنگ کردن حجاب و عفاف در جامعه است تا پایبندی مردم به ارزش های دینی و انقلابی را کاهش دهد و ما را از ارزش های دینی و انسانی خالی کند.

 

زارعی بیان داشت: اگر به فروشگاه های سطح شهر کاشان برویم، نمی توانیم مجموعه ای با این سطح از تنوع در لباس های پوشیده پیدا کنیم و دختران ما هم از ما گلایه دارند که لباس پوشیده به اندازه کافی در بازار نیست.

 

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس شهرستان کاشان ادامه داد: در بحث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید دسترسی آسان دختران و بانوان برای جایگزین کردن لباس هایی که در فرهنگ اسلامی ما جایگاهی ندارد با لباس پوشیده ایجاد کنیم.

 

محمد شریف زارعی تصریح کرد: در حوزه ترویج و ارائه پوشش اسلامی کم کاری شده و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم تا تنوع و دسترسی جامعه هدف که بانوان هستند، به این نوع لباس و پوشش آسان باشد.

 

نمایشگاه بزرگ مد و لباس کاشان با حضور نمایندگان شورای فرهنگ عمومی کشور و کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه های فرهنگی و تبلیغاتی شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در تالار آفتاب راه اندازی شده است.

کد خبر 1253285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha