مجموعه«فشرده جامع ترجمه تفسیر المیزان» در قم منتشر شد

مجموعه«فشرده جامع ترجمه تفسیر المیزان» برای اولین بار همزمان با عید مبعث به همت انتشارات دارالفکر در نمایشگاه کتاب دین عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مجموعه ارزشمند «فشرده جامع ترجمه تفسیر شریف المیزان» به صورتی زیبا و منقح در پنج مجلد برای اولین بار همزمان با عید بزرگ مبعث پیامبر اکرم(ص) در نمایشگاه کتاب دین عرضه شد.

 

تفسیر شریف «المیزان» تألیف علامه آیت‌الله سید محمد حسین طباطبایی با ترجمه مرحوم سید محمد باقر موسوی همدانی است به مباحث گوناگون ادبی، اجتماعی، تربیتی، اخلاقی، فلسفی و روایی پرداخته و در میان تفاسیر قرآن در نوع خود بی‌نظیر است.

 

محمد علی خسروی این تفسیر بیست جلدی را با ویرایش دقیق علمی و ادبی و تصحیح اغلاط و بازنگاری و روان‌سازی عبارات در پنج مجلد تلخیص کرده و این اثر به همت انتشارات دارالفکر چاپ و منتشر شده‌ است.

 

انتشارات دارالفکر از روز 26 بهمن‌ماه در نمایشگاه کتاب دین غرفه خود را برپا کرده و همراه با دیگر غرفه‌ها تا یکم اسفندماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

 

لازم به ذکر است ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ تا اول اسفند ماه ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب است.

کد خبر 1253329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha