قرآن و ولایت محور وحدت ما است

عباس نژاد گفت: قرآن و ولایت محور وحدت ما است و شعار ما القرآن یجمعناست و در سالروز میلاد امیرالمومنین(ع)، حضور عظیم مردم ولایت مدار و قرآنی میاندوآب، این را نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مهدی عباس نژاد، مدیر موسسه مهد قرآن و عترت میاندوآب، امروز عصر، (۲۹ بهمن ماه) در مراسم جشن بزرگ عید مبعث و تجلیل از فعالان همایش بزرگ رویش های قرآنی انقلاب اسلامی با تبریک عید مبعث و سالروز بعثت حضرت محمد(ص)، گفت: این روز، روز میلاد قرآن و آغاز نزول قرآن است.

وی افزود: بنابه گفته امام(ره)، کتاب انقلاب ما قرآن است، اگر قرار است جامعه ای زیر و رو شود یا در جامعه ای انقلابی اتفاق بیفتد و نظام شاهنشاهی برود، غیر از قرآن هیچ چیز دیگر این توانایی را نداشت که نظام طاغوت را زمین بزند و بخاطر همین بود که وقتی امام(ره) تبعید می شد قرآن و مفاتیح الجنان به همراه داشتند یعنی حضرت امام با این قرآن توانست جامعه را عوض کند.

وی گفت: اگر بنابر این است که شهر ما متحول شود، بدون قرآن شدنی نیست و امیدواریم روزی برسد که تمام شهر ما و تمام خانه های شهر ما تبدیل به مهد قرآن شود.

عباس نژاد با تاکید بر اینکه قرآن و ولایت محور وحدت ما است، تصریح کرد: شعار ما القرآن یجمعناست و در سالروز میلاد امیرالمومنین(ع)، حضور عظیم مردم ولایت مدار و قرآنی میاندوآب، این را نشان داد.

کد خبر 1253356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha