علما و اندیشمندان جهان اسلام مراقب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علما و اندیشمندان جهان اسلام مراقب باشند که در زمین دشمن کینه توز بازی نکنند، گفت: باید سرپنجه کینه توز دشمن را شناخت و اجازه نداد آنها در این زمینه به ایفای نقش بپردازند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان و سفرای کشورهای اسلامی در مورد همدلی ملت های مسلمان گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند یکی از گنجینه هایی که پیامبر اکرم (ص) همراه خودشان آوردند، انسجام و وحدت بین مسلمانان است. متاسفانه استعمارگران از دید زمان به این نکته پی بردند که اتحاد بین مسلمین می تواند معجزه آفرین باشد و خطر جدی را برای آنها داشته باشد.

 

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن با ترفندها، ابزارها و بهانه های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین هستند. مسلمانان ظرفیت عظیمی در این حوزه دارند از این ظرفیت عظیم باید استفاده شود.

 

وی بیان کرد: گام هایی در این راستا برداشته شده است و انجمن های تقریبی متفاوتی شکل گرفته است. برای تقریب اقدامات فراوانی شده است اما گاهی اوقات علما ساده اندیشی می کنند و در زمین دشمنان بازی می کنند، باید اندیشمندان و علمای جهان اسلام مراقب باشند که در زمین دشمن کینه توز بازی نکنند.

 

وی تاکید کرد: انگلیسی ها در این زمینه استاد هستند و حتی در بین مذاهب مسلمین ایجاد اختلاف کردند از این رو باید سرپنجه کینه توز دشمن را شناخت و اجازه نداد آنها در این زمینه به ایفای نقش بپردازند.

کد خبر 1253464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha