حضور روحانیون در دانشگاه‌ها باعث حاکمیت ارزش‌های اسلامی در بین دانشگاهیان می‌شود

حجت الاسلام مقامی گفت: حضور روحانیون در دانشگاه که در قامت دفاتر نهاد تجسم و تبلور پیدا کرده باعث حاکمیت ارزش های اسلامی و انقلابی و توسعه محیط معنوی در بین دانشگاهیان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حمید مقامی امروز یکشنبه (۳۰ بهمن) در آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های جهرم با تاکید بر جایگاه دفاتر نهاد رهبری گفت: حضور روحانیون در دانشگاه که در قامت دفاتر نهاد تجسم و تبلور پیدا کرده باعث حاکمیت ارزش های اسلامی و انقلابی و توسعه محیط معنوی در بین دانشگاهیان می شود.

 

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس افزود: این نهاد دو قشر روحانی و دانشگاهی را به هم پیوند می دهد و آثار و برکات این همجواری زیاد است که می بایست شاکر درگاه حق باشیم.

 
حجت الاسلام محمد عباس زاده، رئیس دانشگاه جهرم نیز در این آیین گفت: بزرگترین ارمغان آسمانی و الهی دین است و زمانی انسان زندگی با معنا را تجربه می کند که با آموزه های دینی مانوس باشد واین انس و الفت در مجموعه دانشگاه با حضور روحانیون نهاد باز تعریف می شود.
 

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام علیرضا شهریاری پورمسئول پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های جهرم تقدیر و مجید توکل به عنوان مسول جدید این نهاد شد.

کد خبر 1253514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha