سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری بخش استانی سی و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در این استان خبر داد.

تقی صادقی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارداشت: بخش استانی سی و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر امشب دوشنبه یکم اسفندماه در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن مرکز خراسان شمالی برگزار می شود.

 

وی به اجرای صحنه ای هنرمندان خراسان شمالی در این آیین اشاره کرد و گفت: 11 اجرا شامل 5 گروه، 5 اجرای پیشکسوت و یک اجرای دو نوازی در رشته های مقامی، محلی و دستگاهی است.

 

صادقی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز عصر آغاز می شود، بیان کرد: اولین اجرا مربوط به گروه دلجین «خانم کلاته» و بعد گروه بخشی «استاد حسین ولی نژاد» می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اجرای پیشکسوتان «استاد حبیب الله حدادیان» و «استاد فرامز رستمی» و «استاد روشن گل افروز» و گروه نغمه های شاه جهان «مظاهر حدادیان» را دیگر اجراها معرفی کرد.

 

وی ادامه اجراها را اجرای پیشکسوتان«علی حدادیان» و«جمشید ولی نژاد» معرفی کرد و افزود: دونوازی ژیار «مجید کلابی» و گروه درنا «محسن محمدی» پایان بخش اجراها خواهد بود.

 

صادقی با بیان اینکه گروه های شرکت کننده در این جشنواره تا ساعت 21 و 30 دقیقه برای علاقمندان هنرنمایی می کنند، اظهارکرد: پس از آن آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ سی ‌و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ به دبیری «بهزاد عبدی» در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1253568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha