کمک ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی از محل موقوفات قزوین به مردم زلزله زده خوی

حجت الاسلام مجیدی گفت: پنج محموله از محل کمک های خیرین موقوفات استان قزوین به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله زده شهرستان خوی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین- امروز ( دوشنبه اول اسفند) در حاشیه مراسم ارسال کمک ها از محل موقوفات به شهرستان خوی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، بیان کرد: یکی از رسالت های مجموعه اوقاف کمک به نیازمندان و دستگیری از همنوعان است و از همین رو یکی از حوزه هایی که مجموعه وقف حضور خوبی را دارد، کمک به همنوعان در حوادث غیرمترقبه است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان خوی و ضرورت کمک به مردم این منطقه، از محل موقوفات استان کمک هایی به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان شامل اقلام مختلف و مورد نیاز مردم تهیه شده که امروز ارسال می شود.

 

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به‌ وقوع زلزله در ترکیه و سوریه به منظور کمک به مردم زلزله زده سوریه، از محل موقوفات استان قزوین یک میلیارد ریال کمک در قالب مواد خوراکی تهیه و به این کشور ارسال شده است.

 

حجت الاسلام مجیدی یادآور شد: اقلام اهدایی از محل موقوفات مختلف شامل موقوفه محمدعلی آقا امینی، عبدالکریم ملک الجواهر ميرزا حسن، فاطمه سلطان و ميرزا مسعود شيخ الاسلامی، حاج محمدحسين خزانه و حاج ملاعبدالقفار تبريزي است.

 

کد خبر 1253589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha